Трамвайні колії почнуть перекладати ще й на лівому березі Києва - оголошено тендер

КП Київпастранс закуповує залізобетонні шпали та інші елементи, необхідні для укладання сучасних безшумних трамвайних колій, при цьому доставляти усі будматеріали потрібно за адресою Дарницького депо

Громадський транспорт ремонт колії трамвай
У Києві почнуть перекладати рейки ще на одній ділянці руху на лівому березі, щоправда, поки неясно, де саме

КП "Київпастранс" оголосило про закупівлю залізобетонних шпал для трамвайних рейок, гумових прокладок та притискачів для забезпечення безшумності руху трамваїв. На все готові витратити 34,3 млн грн, а постачання будматеріалів для облаштування колій чекають до кінця року. Прикметно, що перекладати колії, судячи з оголошення, збираються не на правому березі, а на Лівобережжі Києва.

Про закупівлю залізобетонних шпал та інших елементів облаштування трамвайних колій КП "Київпастранс" оголосив 1 жовтня 2024 року. У оголошенні на сайті Prozorro зазначається, що кінцевим строком подання тендерних пропозицій є 9 жовтня, у цей же день відбудеться і сам аукціон. Очікувана вартість закупівлі складає 34,3 млн грн.

Київпастранс закупає 3500 залізобетонних шпал у комплекті зі скріпленнями для трамвайних рейок. Також транспортникам потрібні 100 гумових підрейкових прокладок, 300 комплектів притискачів з ізолятором для скріплення та 200 муфт для скріплення. Усі елементи потрібні для облаштування сучасної безшумної трамвайної колії.

Локацією, куди постачальник має доставити замовлення, у тендерній документації вказане Дарницьке трамвайне депо, що на Павла Усенка, 7/9. Відтак, йдеться, ймовірно, не про ремонт колій на вул. Автозаводській на Подолі (до неї ближче Подільське депо), а про прокладання ліній на лівому березі Києва. Кінцевим же терміном постачання вказано 31 грудня 2024 року.

Трамвайний занепад у Києві: чому мережі столиці зношені, а на маршрутах досі їздять старі "Татри"

Нагадаємо, нещодавно Інформатор розповідав про те, що у Києві трамвай К-1М8, що був розроблений підприємством "Татра-Юг", поставив рекорд, штовхаючи перед собою одразу два інші трамваї - KT3-UA "Кобра" та звичайний Tatra T3. Загальна вага рухомого складу, що штовхав трамвай, склав 53 тони. Це рекорд для Києва, і не лише для столиці, - де-факто зчеплений трамвай штовхав чотири інших вагони.

Також ми ділилися думкою фахівця з транспортного планування Дмитра Безпалова про те, що Київ переживає епоху "трамвайного занепаду". Трамвайні мережі сильно зношені, пасажири вже десятки років їздять у розбитих "Татрах", а на деяких вулицях столиці трамваї рухаються зі швидкістю всього 10 км/год. Фахівець розповів про те, як це можна змінити й що саме потрібно для цього зробити.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube