Тепер ще й "зелена" лінія: метрополітен перевірить Південний міст на міцність - деталі тендеру

Читать на русском

КП "Київський метрополітен" оголосило тендер на проведення випробування конструкцій Південного мосту-метро через Дніпро

Читать на русском
Ремонт київського метрополітену
На Південному мосту перевірятимуть металеву плиту під метропроїздом в межах опор з №11 по 14

КП "Київський метрополітен" оголосило тендер на проведення випробування конструкцій Південного мосту-метро через Дніпро

КП "Київський метрополітен" оголосило тендер на проведення випробування конструкцій Південного метромосту через Дніпро. Йдеться про Сирецько-Печерську лінію метро столиці, зокрема, ту її частину, що веде на лівий берег. Вартість послуг, як зазначено в документах, складе 710 тис грн.

Тендер оголошено 15 грудня, і, за законом, кінцевою датою подання пропозицій буде 25 грудня. Згідно з оголошенням, виконавцю треба буде провести випробування несучих конструкцій естакади метропроїзду мосту-метро через Дніпро. Вказана і конкретна ділянка: перевірити треба металеву плиту під метропроїздом "в межах опор 11-14".

Випробовувати треба буде рухомим навантаженням, під яким, зазначається в документації, мається на увазі електропоїзд з п'яти чотиривісних вагонів з відповідним навантаженням на кожну вісь (скоріше за все, звичайний потяг, завантажений мішками з піском чи спеціальною вагою). Отриманий результат треба буде внести в Паспорт естакади. Учасники конкурсної процедури обов'язково повинні мати кваліфікацію та додсвід.

Закрити можуть ще 15 станцій - експерти

Нагадаємо, Інформатор писав з посиланням на транспортних експертів, що всього у Києві налічується ще 7 ділянок, де найближчим часом можливі техногенні аварії. Відтак, "гарячими точками" столичного метро є в цілому 15 станцій. Саме їх і можуть закривати найближчими роками заради проведення ремонту.

Також ми наводили думку економіста Олексія Куща, який вважає, що однією з основних помилок мера Києва Віталія Кличка під час його роботи на посаді мера Києва є руйнація метробудівного кластеру в столиці. Адже процес зведення нових станцій має бути безперервним, щоб забезпечувати, по-перше, зростання міста, і по-друге, функціонування метробудування як галузі. У Києві ж процес було зупинено.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.