Експерт: одна з основних помилок Віталія Кличка - руйнування метробудівного кластеру у Києві
Економіст Олексій Кущ пояснює, що зведення метрополітену повинне бути безперервним, щоб на будівництво не довелося витрачати колосальні кошти
Економіст Олексій Кущ пояснює, що зведення метрополітену повинне бути безперервним, щоб на будівництво не довелося витрачати колосальні кошти
Однією з основних помилок мера Києва Віталія Кличка під час його роботи на посаді мера Києва є руйнація метробудівного кластеру в столиці. Адже процес зведення нових станцій має бути безперервним, щоб забезпечувати, по-перше, зростання міста, і по-друге, функціонування метробудування як галузі. У Києві ж процес було зупинено.
Як стверджує економіст Олексій Кущ в дописі на Facebook, фактичне знищення метробудівного кластеру у столиці є одною з помилок Кличка, "яка межує із посадовим злочином". За його словами, світові мегаполіси будують метро в безперервному форматі, і не через надлишок грошей, а якраз навпаки - задля економії. Адже запуск програми будівництва потребуватиме величезних капіталовкладень, основних засобів, залучення тисяч висококваліфікованих фахівців, сотень підприємств суміжних галузей.
"А наші метробудівці роз'їхались по усьому світу. Відновити тепер будівництво метро у Києві буде дуже складно. Це потребуватиме в рази більших інвестицій, ніж тоді, коли цей процес не переривається. Так само, у Києві був знищений промисловий кластер. Єдине, що розквітнуло за Кличка - це комерційне будівництво", - вважає економіст Олексій Кущ.
Що відбувається з метрополітеном
Нагадаємо, 8 грудня через аварію в тунелі між ст.м. "Либідська" та "Деміївська" було перекрито рух поїздів ділянкою від "Либідської" до "Теремків" (всього 6 станцій). Це призвело до появи магістральної транспортної проблеми в одному з найбільш густонаселених районів Києва.
Лише зранку 11 грудня на ст.м. "Либідська", що нині працює як підхоплюючий хаб для всіх пасажирів з Голосіївського району, черги на підходах до станції сягали 50 метрів. Пасажири штурмували метро, фактично, починаючи зі входу в підземний перехід.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.