Експерт: одна з основних помилок Віталія Кличка - руйнування метробудівного кластеру у Києві

Читать на русском

Економіст Олексій Кущ пояснює, що зведення метрополітену повинне бути безперервним, щоб на будівництво не довелося витрачати колосальні кошти

Читать на русском
Будівництво метро в Києві
Експерт апелює до світового досвіду і каже, що побудова метро повинна вестись перманентно

Економіст Олексій Кущ пояснює, що зведення метрополітену повинне бути безперервним, щоб на будівництво не довелося витрачати колосальні кошти

Однією з основних помилок мера Києва Віталія Кличка під час його роботи на посаді мера Києва є руйнація метробудівного кластеру в столиці. Адже процес зведення нових станцій має бути безперервним, щоб забезпечувати, по-перше, зростання міста, і по-друге, функціонування метробудування як галузі. У Києві ж процес було зупинено.

Як стверджує економіст Олексій Кущ в дописі на Facebook, фактичне знищення метробудівного кластеру у столиці є одною з помилок Кличка, "яка межує із посадовим злочином". За його словами, світові мегаполіси будують метро в безперервному форматі, і не через надлишок грошей, а якраз навпаки - задля економії. Адже запуск програми будівництва потребуватиме величезних капіталовкладень, основних засобів, залучення тисяч висококваліфікованих фахівців, сотень підприємств суміжних галузей.

"А наші метробудівці роз'їхались по усьому світу. Відновити тепер будівництво метро у Києві буде дуже складно. Це потребуватиме в рази більших інвестицій, ніж тоді, коли цей процес не переривається. Так само, у Києві був знищений промисловий кластер. Єдине, що розквітнуло за Кличка - це комерційне будівництво", - вважає економіст Олексій Кущ.

Що відбувається з метрополітеном

Нагадаємо, 8 грудня через аварію в тунелі між ст.м. "Либідська" та "Деміївська" було перекрито рух поїздів ділянкою від "Либідської" до "Теремків" (всього 6 станцій). Це призвело до появи магістральної транспортної проблеми в одному з найбільш густонаселених районів Києва.

Лише зранку 11 грудня на ст.м. "Либідська", що нині працює як підхоплюючий хаб для всіх пасажирів з Голосіївського району, черги на підходах до станції сягали 50 метрів. Пасажири штурмували метро, фактично, починаючи зі входу в підземний перехід.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.