Третину блакитної гілки метро Києва закриють на півроку: що сталося і як тепер їздити з Теремків

Читать на русском

Шість станцій Київського метрополітену закривають через "уникнення позаштатної ситуації"

Читать на русском
Закриття станцій метро у Києві
Столична влада обіцяє, що запустить наземний транспорт для підвозу пасажирів до ст.м. Либідська

Шість станцій Київського метрополітену закривають через "уникнення позаштатної ситуації"

Рух поїздів між станціями метро "Либідська" та "Деміївська" повністю зупиняється з 9 грудня. Про це повідомляє КМДА на своєму сайті. Йдеться про терміновий ремонт на перегінному тунелі між станціями.

Повідомляється, що рух між "Либідською" та "Деміївською" зупиняють до повного завершення робіт. Рішення ухвалила Постійна комісія з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій КМДА. Самі ж станції гілки, "Деміївська", "Голосіївська", "Васильківська", "Виставковий центр", "Іподром" та "Теремки", продовжать цілодобову роботу в режимі укриття.

"Для забезпечення перевезень пасажирів буде передбачено дублюючі маршрути наземним транспортом від станції метро "Теремки" до станції метро "Либідська", - повідомили в КМДА.

Офіційне пояснення від міської влади звучить таким чином: питання безпеки перевезень є пріоритетом, а зупинка руху поїздів цією ділянкою - "вимушений крок для уникнення позаштатної ситуації". Відтак, мова про вірогідну аварію, що сталася на перегоні між станціями "Либідська" та "Деміївська". Нагадаємо, поряд тече річка Либідь, і в цьому місці досить високо стоять грунтові води.

"Через нерівномірні процеси розущільнення, віброповзучості навколо ґрунтового масиву і навантаження на тунельну оправу з'явився ризик втрати стійкості тунельних споруд. Слід зазначити, що перегінні тунелі між станціями "Деміївська" та "Либідська" споруджувалися в поймі річки Либідь у 2008-2010 роках підземним способом у складних гірничо-геологічних умовах, при штучному водозниженні, із застосуванням механізованого та немеханізованого способу", - зазначають в КМДА.

За попередніми розрахунками, відновлювальні роботи триватимуть близько 6 місяців та проводитимуться на поверхні землі. За цей час фахівці планують провести необхідні обстеження, дослідження та інженерні вишукування, з визначенням причин виникнення надзвичайної ситуації і виконати невідкладні заходи із стабілізації конструкцій та відповідні відновлювальні роботи. Транспортні рішення міської влади активно критикують в соціальних мережах. Так, паблік "Пасажири Києва" стверджує, що через зупинку блакитної гілки метро без транспорту залишаться пасажири цілого району на півдні міста.

"А тепер просто уявіть, як десятки тисяч людей застрягатимуть на вулицях через тупе рішення Ради оборони про зупинку громадського транспорту під час повітряних тривог. Під час тривог. Взимку. В морози. А це стосується всіх, хто користувався станціями метро Деміїівська, Голосіївська, Васильківська, Виставковий центр, Іподром та Теремки", - зазначає паблік "Пасажири Києва".

Замінюють та модернізують 220 вагонів

Нагадаємо, як стало відомо наприкінці жовтня, в метро Києва планують провести модернізацію 220 вагонів, а також придбати 95 нових, які відповідають всім сучасним нормам. На це потрібно 450 мільйонів євро.

Також Інформатор писав про те, що у Києві розпочалась декомунізація та дерусифікація станції метро "Вокзальна". Там вже тривають маскувальні роботи декоративних рельєфних щитів із зображенням більшовицьких вождів, серпа і молота та іншої комуністичної символіки. Їх планують демонтувати, наразі на це влада міста ще не надала дозвіл.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.