Тариф на проїзд у автобусах і тролейбусах зросте в 4 рази - у КМДА назвали конкретні суми

Директор транспортного Департаменту адміністрації Руслан Кандибор назвав конкретні суми: з нинішніх 6,5 грн для киян, що користуються Карткою киянина та 8 грн для гостей міста тариф має зрости до 24-25 грн за одну поїздку

Тарифи на перевезення громадським транспортом Київ Кандибор
Очільник Дептрансу Руслан Кандибор каже, що нинішній тариф складає чверть від економічно обґрунтованого

У КМДА знову заговорили про підняття тарифів на міський громадський транспорт. Очільник профільного департаменту КМДА Руслан Кандибор називає і конкретні суми: з нинішніх 6,5 грн (для киян, що користуються Карткою киянина) та 8 грн (для гостей міста і тих, в кого немає картки) тариф має зрости до 24-25 грн за одну поїздку. Тоді, кажуть в адміністрації, вистачить і на добудову зеленої гілки метро на Виноградар, і на оновлення самого транспорту.

Про необхідність збільшувати тарифи Кандибор заявив у ефірі комунального радіо Київ у програмі КиївВГОЛОС. Відповідаючи на питання про суму у 14 млрд грн, необхідну на добудову зеленої гілки метро на Виноградар, очільник Департаменту транспортної інфраструктури КМДА Руслан Кандибор зазначив, що знайти ці гроші можна - варто лише збільшити тарифи на громадський транспорт до собівартості, припинивши дотування галузі.

"Фактично, ці гроші можна знайти. Ми вимагаємо від транспортної галузі, від КП Київпастранс, КП Київський метрополітен якість послуг на найвищому рівні, попри те, що ми платимо 6,5 грн для киян та 8 грн для гостей міста. А це 25% від того, що мав би отримувати транспорт, щоб бути беззбитковим", - повідомив Кандибор.

За словами директора транспортного департаменту, дотація КП "Київський метрополітен" та КП "Київпастранс" на рік складає приблизно 7 млрд грн. Крім того, держава вже певний час не віддає суми за перевезення пасажирів-пільговиків, які повинна була б повертати до бюджету міста. І от ці 7 млрд, каже Кандибор, можна було б направити на розвиток інфраструктури.

"Якби ми підняли тариф до 24-25 грн, щоб хоча б возити людей по беззбитковому тарифу, по собівартості, не говорячи про розвиток, - то цих 7 млрд, що в нас є, за 2 роки матимемо гроші для метро, яке збираємося добудувати", - зазначив посадовець.

У відповідь на питання, чому ж КМДА не піднімає тариф, Руслан Кандибор зазначив, що "винною" є Київрада, яка голосує за дотації для громадського транспорту. За його словами, доки депутати виділятимуть кошти з бюджету, доти в адміністрації й не зможуть підняти тарифи на перевезення пасажирів.

"Я завжди кажу, що треба піднімати. Я хочу розвивати галузь, мати додаткові надходження, оновлений транспорт, нове будівництво мостів, які треба робити - але ці всі гроші ми сьогодні пускаємо на дотації транспорту. Наразі ж таких планів (щодо підвищення тарифів - ред.) немає", - резюмував Кандибор.

Яким є обґрунтований тариф на метро і наскільки здорожчала транспортна карта

Нагадаємо, ще на початку року Інформатор писав про те, що КП "Київський метрополітен" є збитковим, проте воно не підвищує вартість проїзду через війну. Втім, вартість проїзду вже мала б зрости більше, ніж у три рази - мінімум до 30 грн за одну поїздку. Це дозволило б метро працювати без збитків. Цифри навів тодішній директор КП "Київський метрополітен" Віктор Брагінський.

А от із 1 квітня, як ми також повідомляли, вартість транспортної карти у Києві становить вже 75 грн замість 50 грн. При цьому вартість проїзду в комунальному транспорті лишається незмінною. Комунальники пояснили, що за останні два роки суттєво змінилися ціни на собівартість самої пластикової карти з чипом - тарифи на неї були незмінними з 2019 року.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube