Обґрунтована вартість проїзду у метро складає 30 грн: коли можуть підняти тариф

Читать на русском

Збільшення вартості проїзду підземкою у Києві не станеться раніше, аніж завершиться війна в Україні, каже директор КП "Київський метрополітен", посилаючись на Віталія Кличка

Читать на русском
Збільшення тарифів на проїзд у Києві
Якби не війна, вартість проїзду у метро вже б могла підвищитися, причому мінімум вдвічі. Фото - офіційний портал Києва

Збільшення вартості проїзду підземкою у Києві не станеться раніше, аніж завершиться війна в Україні, каже директор КП "Київський метрополітен", посилаючись на Віталія Кличка

КП "Київський метрополітен" є збитковим, проте воно не підвищує вартість проїзду через війну. Втім, вартість проїзду вже мала б зрости більше, ніж у три рази - мінімум до 30 грн за одну поїздку. Це дозволило б метро працювати без збитків.

Про це заявив директор КП "Київський метрополітен" Віктор Брагінський у інтерв'ю виданню lb.ua. Він нагадав, що тариф на проїзд у підземці столиці востаннє зростав 2018 року, коли витрати цього виду транспорту на електроенергію склали 466 млн грн на рік. Цьогоріч КП матиме сплатити 1,6 млрд грн, відтак, і тариф мав би зрости пропорційно.

"Ми перше комунальне підприємство, яке працює напряму з енергоринком, купує електроенергію за державним тарифом, тобто за мінімальними цінами, без посередників. У 2024 році ми повинні сплатити 1,6 млрд. Тому обґрунтований тариф сьогодні — більш як 30 грн. Але як уже ви чули, Віталій Володимирович сказав, що під час війни ніхто не буде збільшувати тариф. Наскільки бюджет міста дозволить собі фінансувати транспортні підприємства (це ж не тільки метрополітен, але й Київпастранс), настільки зможуть", - зазначив Брагінський.

Водночас, на запитання про інші джерела прибутку, як-от розміщення реклами, директор КП "Київський метрополітен" відповів, що з 2013 року його підприємство не отримує доходів від цієї діяльності. Більше того, воно наполягало на зменшенні рекламних площ, що псували зовнішній вигляд станцій.

"Ми наполягали на зменшенні рекламних площ на 40% приблизно. Паралельно навели лад з МАФами, які не відповідали ні пожежним, ні іншим нормам. Метрополітен повинен займатися своєю профільною діяльністю — перевезенням. Рекламою займаються інші підприємства... додаткова непрофільна діяльність ніколи не перекриє збиток у три мільярди гривень", - додав директор КП.

Найбільші витрати крім електрики - на ремонт тунелю "синьої" гілки

Нагадаємо, що найбільшими витратами КП "Київський метрополітен" цьогоріч будуть ті, що пов'язані з ремонтом тунелю між ст.м. "Либідська" та "Деміївська". /Згідно з тендерною документацією, одна лише підготовка до ремонту тунелю коштуватиме бюджету Києва 21 млн грн. Закупівлю КП "Київський метрополітен" провів без конкурсу, пояснюючи це терміновістю. Проєктні роботи протягом трьох місяців має виконати група компаній "Автострада".

Також днями Інформатор записав інтерв'ю з Павлом Авдокушиним, у якому оглядач розповів про приблизні строки виконання робіт на тунелі метро у Києві. За його словами, ремонт включно з заміною проблемної ділянки тунелю має тривати до півроку включно з тим місяцем, що вже пройшов з моменту перекриття руху на "синій" гілці метро.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.