Кияни не надто переймаються питанням нелегальних автобусних перевезень по Україні та Європою: майже кожен п'ятий читач байдуже ставиться до проблеми курсування лівого транспорту, а третина взагалі вважає, що бізнес краще лишити в спокої
Кияни не надто переймаються питанням нелегальних автобусних перевезень по Україні та Європою. Майже кожен п'ятий з читачів домену "Київ" байдуже ставиться до проблеми курсування "лівого" транспорту. Ще третина опитаних вважає, що великої проблеми у тому, що зі столиці виїжджають автобуси й "маршрутки" без належних документів та маршрутних листів, немає: бізнес є бізнес. І лише трохи менше за третину бачить у цьому проблему і рекомендує карати таких перевізників.
Такими є результати опитування, проведеного днями Інформатором серед читачів "київського" регіонального домену. З'ясувалося, що 35% киян, що проголосували в опитуванні, не бачать великої проблеми в існуванні нелегальних перевізників. Вони обрали варіант відповіді "Не бачу в цьому проблеми, бізнес є бізнес".
Ще 27% опитаних питання хвилює настільки, що вони готові вирішувати його просто зараз. Саме стільки читачів обрали варіант "Треба їх (перевізників) жорстко карати, безпека передусім". Ще 19% читачів зовсім не переймаються питанням перевезень, бо "не знають і нікуди не виїжджають".
Ще 13% киян радо відклали б вирішення питання до післявоєнних часів. А 6% наших читачів або прямо, або опосередковано задіяні у логістичному бізнесі - вони обрали варіант "Я сам перевізник-"нелегал".
Нагадаємо, днями Інформатор писав про те, що українці ніколи так активно не користувались автобусними перевезеннями, як під час повномасштабної війни: за інформацією Мінвідновлення, пасажиропотік за кордон у 2023 році в сім разів перевищив статистику 2021-го. Проте зростання кількості автобусів та маршрутів не вплинуло на якість, швидше, навпаки. Літній сезон подорожей, що вже добігає кінця, доводить: “сірі” перевезення зростають у геометричній прогресії. При цьому пасажири терпляче їдуть, бо їхати треба, а нелегальні перевізники не переймаються питаннями ані наявності необхідних документів, ані проходження техобслуговування машин, ані дотримання режиму праці та відпочинку водіїв.
Також ми писали про те, що київський фунікулер запрацює у вівторок, 27 серпня, опівдні після планового щорічного ремонту. Фахівці провели роботи у машинній, компресорній та тиристорній залах, скоротили трос та обстежили контактну мережу. Також ремонтники провели роботи із часткової заміни шпал.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.