Бізнес є бізнес: кияни не вважають за потрібне карати перевізників-нелегалів - опитування Інформатора

Кияни не надто переймаються питанням нелегальних автобусних перевезень по Україні та Європою: майже кожен п'ятий читач байдуже ставиться до проблеми курсування лівого транспорту, а третина взагалі вважає, що бізнес краще лишити в спокої

громадський транспорт законність міжміських міжнародних перевезень
Кілька років тому зіткнення автобусів на трасі Київ-Одеса призвело до загибелі кількох пасажирів, втім, "сірий" транспорт продовжує активно курсувати між столицею та портовим містом

Кияни не надто переймаються питанням нелегальних автобусних перевезень по Україні та Європою. Майже кожен п'ятий з читачів домену "Київ" байдуже ставиться до проблеми курсування "лівого" транспорту. Ще третина опитаних вважає, що великої проблеми у тому, що зі столиці виїжджають автобуси й "маршрутки" без належних документів та маршрутних листів, немає: бізнес є бізнес. І лише трохи менше за третину бачить у цьому проблему і рекомендує карати таких перевізників.

Такими є результати опитування, проведеного днями Інформатором серед читачів "київського" регіонального домену. З'ясувалося, що 35% киян, що проголосували в опитуванні, не бачать великої проблеми в існуванні нелегальних перевізників. Вони обрали варіант відповіді "Не бачу в цьому проблеми, бізнес є бізнес".

Ще 27% опитаних питання хвилює настільки, що вони готові вирішувати його просто зараз. Саме стільки читачів обрали варіант "Треба їх (перевізників) жорстко карати, безпека передусім". Ще 19% читачів зовсім не переймаються питанням перевезень, бо "не знають і нікуди не виїжджають".

Ще 13% киян радо відклали б вирішення питання до післявоєнних часів. А 6% наших читачів або прямо, або опосередковано задіяні у логістичному бізнесі - вони обрали варіант "Я сам перевізник-"нелегал".

"Сірі" перевезення зростають в геометричній прогресії, везуть всюди - від Бучі до Мюнхена

Нагадаємо, днями Інформатор писав про те, що українці ніколи так активно не користувались автобусними перевезеннями, як під час повномасштабної війни: за інформацією Мінвідновлення, пасажиропотік за кордон у 2023 році в сім разів перевищив статистику 2021-го. Проте зростання кількості автобусів та маршрутів не вплинуло на якість, швидше, навпаки. Літній сезон подорожей, що вже добігає кінця, доводить: “сірі” перевезення зростають у геометричній прогресії. При цьому пасажири терпляче їдуть, бо їхати треба, а нелегальні перевізники не переймаються питаннями ані наявності необхідних документів, ані проходження техобслуговування машин, ані дотримання режиму праці та відпочинку водіїв.

Також ми писали про те, що київський фунікулер запрацює у вівторок, 27 серпня, опівдні після планового щорічного ремонту. Фахівці провели роботи у машинній, компресорній та тиристорній залах, скоротили трос та обстежили контактну мережу. Також ремонтники провели роботи із часткової заміни шпал.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube