Із 1 квітня вартість транспортної карти Києва становитиме 75 грн: чи збільшиться вартість проїзду

Читать на русском

Збільшення вартості транспортної карти – вимушений крок через собівартість виготовлення картки, пояснила КМДА

Читать на русском
Громадський транспорт
Вартість транспортної карти становитиме 75 грн замість 50

Збільшення вартості транспортної карти – вимушений крок через собівартість виготовлення картки, пояснила КМДА

В Києві з 1 квітня вартість транспортної карти становитиме 75 грн замість 50 грн. При цьому вартість проїзду в комунальному транспорті лишається незмінною. Про це повідомили 29 березня в комунальному підприємстві «Головний інформаційно-обчислювальний центр» Києва.

В КП ГІОЦ пояснили, що за останні два роки суттєво змінилися ціни на собівартість самої пластикової карти з чипом. Спеціалісти підприємства також нагадали, що з 2019 року вартість транспортної картки залишалась незмінною – 50 грн.

«За цей час було суттєво розширено перелік транспортних продуктів і тарифів на всі види міського транспорту для зручності пасажирів, залежно від їхніх потреб. Йдеться про погодинні проїзні, проїзні з обмеженням та без обмеження кількості поїздок, зокрема для пасажирів пільгових категорій – студентів та учнів», - повідомили в Центрі.

В ГІОЦ нагадали, що в застосунку Київ Цифровий можна придбати цифрову транспортну карту, не втрачаючи знижок або зручних тарифів проїзного.
Із тарифами на міський транспорт можна ознайомитись на сайтах КП «Київський метрополітен» і КП «Київпастранс», а також дізнатись про умови пільгового проїзду наземним громадським транспортом і метро.

Вартість проїзду в міському пасажирському транспорті становить:

  • в автобусі, трамваї, тролейбусі, метрополітені, фунікулері – 8 грн за одну поїздку;
  • у міській електричці – 15 грн за одну поїздку.

Замість підземки мостом-довгобудом в Києві можуть запустити швидкісний трамвай

У Києві все частіше звучать думки про необхідність відкласти дороговартісне будівництво саме лінії метро на Троєщину, а замість цього - запустити швидкісний трамвай, який зможе ходити аж до Центрального залізничного вокзалу.

Тунель, що будується для з'їзду транспорту з Подільсько-Воскресенського мосту в бік вул. Оноре де Бальзака під залізничним полотном, є не автомобільним, а призначеним для руху трамваїв. Саме так він позначений у проєкті будівництва мосту, що було днями оприлюднено у ЗМІ. І саме експлуатація трамвайної лінії значиться у цільовому призначенні ділянки, на якій розташовується проїзд. Відтак, мова може йти про продовження швидкісного трамвая з Троєщини до Контрактової площі - а про метро на мості-довгобуді доведеться забути, принаймні, на якийсь час.

ГО "Пасажири Києва" підрахували, що вартість полегшеного, "трамвайного", варіанту коштуватиме бюджету близько 3 млрд грн, і може зайняти до 3 років. У той час, як складний варіант з метро коштуватиме близько 70 млрд грн (разом з рухомим складом) і займе 10-15 років. Крім того, додають фахівці, після реконструкції вул. Дмитрівської та Глибочицької трамваї зможуть легко долати відстань з кінця Троєщини аж до Центрального залізничного вокзалу.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.