Із понад сотні автобусів, отриманих Києвом в якості гуманітарної допомоги від європейських партнерів та благодійників, щоденно в рейси виїздить лише 40 машин: решта ремонтується або вже й зовсім списані
Із понад сотні автобусів, отриманих Києвом в якості гуманітарної допомоги від європейських партнерів та благодійників, на маршрутах у щоденному режимі курсують лише 40. Інші перебувають в резерві або проходять техобслуговування чи плановий ремонт. При цьому минулого року в перевезеннях задіяли 75 автобусів, тобто приблизно три чверті від усієї кількості переданої Києву техніки.
Про це розповіли в пресслужбі КП "Київпастранс" на запит видання РБК-Україна. Там зазначили, що з початку повномасштабного вторгнення українська столиця отримала понад сотню автобусів у якості гуманітарної допомоги. Так, станом на жовтень 2023-го ця кількість становила 105 автобусів, про що Київпастранс писав на сторінці у Facebook.
Зокрема, першими у Київ прибули 11 машин з Риги, згодом Латвія передала ще 10 автобусів. Також транспорт передавала Німеччина і Фінляндія (з Тампере Київ отримав 6 машин). І ще 23 машини передала Братислава, 5 з них - у якості донорів запчастин, решту ж планували передати до оперативного резерву. У Київпастрансі зазначили, що автобуси передавали як комунальні підприємства, так і приватні перевізники, а ще 3 автобуси передали благодійники.
2023 року у пасажирських перевезеннях задіяли загалом 75 машин, що були передані Києву міжнародними партнерами. Не використовували 4 двоповерхові автобуси MAN: місто вивчало можливість їхнього використання у післявоєнний час для організації екскурсійних турів для школярів та для організації рейсів туристичними місцями Києва на невеликі відстані.
Тепер у коментарі виданню КП "Київпастранс" називає дещо меншу цифру переданої Києву техніки - загалом, за словами посадовців, столиця отримала 97 автобусів від європейських партнерів у якості гумдопомоги. А на маршрутах, каже Київпастранс, нині курсує у щоденному режимі лише 40 машин: решта перебуває в резерві або проходить техобслуговування або плановий ремонт.
Нагадаємо, в середині березня Інформатор писав про те, що автобуси, отримані Києвом у якості допомоги від європейських партнерів, стояли у одному зі столичних автопарків. Техніка просто "підпирала паркан", і не було зрозуміло, які плани мала на неї міська влада. При цьому мер Києва Віталій Кличко минулого, 2023-го, року не раз хизувався гуманітарною допомогою у вигляді автобусів зі Словаччини, Фінляндії та Латвії.
А на початку року ми писали про те, як інтенсивна мобілізація у Києві позначилась на роботі комунального підприємства Київпастранс. Тоді стало очевидно, що столичним транспортникам не вистачає працівників: бронювання працівників було де-факто відсутнє, а частина водіїв та персоналу підприємства пішла до лав ЗСУ добровольцями ще на самому початку війни.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.