Прощавай, старий добрий ЛАЗ: Київпастранс закупає турецькі автобуси марки Anadolu на 18,6 млн євро

Читать на русском

Перші низткопідлогові автобуси з Туреччини приїдуть до української столиці вже у листопаді-грудні 2024 року

Читать на русском
Київ закупить турецькі автобуси Anadolu Isuzu Otomotiv Sanayii Ve Ticaret A.Ş.
Anadolu Isuzu Citiport 12 у лівреї, схожій на нинішні автобуси КП "Київпарктрансу", що курсують Києвом

Перші низткопідлогові автобуси з Туреччини приїдуть до української столиці вже у листопаді-грудні 2024 року

КП "Київпастранс" уклав договір з турецькою компанією Anadolu Isuzu Otomotiv Sanayii Ve Ticaret A.Ş. про постачання Києву міських низькопідлогових автобусів турецького виробництва. Покупку фінансуватимуть коштами Європейського інвестбанку (тобто транспорт купуватимуть в кредит), а перша партія приїде до української столиці вже за 8 місяців. Відтак, тепер турецький автовиробник замінятиме в українській столиці автобуси "ЛАЗ", які вже відпрацювали свій ресурс.

Про закупівлю турецької техніки йдеться у публічній документації про укладання контракту, що викладено на сторінці "Європейські тендери". Там зазначено, що сума договору складає 18,59 мільйона євро, а строк постачання - 8 місяців до моменту приїзду першої партії транспорту і 22 місяці до того, як контракт буде остаточно закрито.

Але у документі не уточнюється, ані скільки автобусів планують поставити Києву, ані якої моделі буде транспорт. Зазначимо, що раніше у деяких ЗМІ фігурувала сума у 85 одиниць техніки, в якій є потреба в української столиці. Також ресурс AllTransUA стверджував, що йдеться про закупівлю автобусів Anadolu Isuzu Citiport 12.

Цікаво, що у документі розкривається лише кілька технічних показників транспорту - це має бути обов'язково низькопідлоговий міський автобус довжиною 12 метрів. І саме автобуси Citiport 12 задовольняють таким критеріям. Також відомо, що Anadolu ще 2017 року відправила до Києва декілька демонстраційних зразків своєї техніки, ймовірно, тоді вони сподобалися керівництву міста.

Також прикметно, що оголошення тендеру відбулось ще в березні 2021 року. Через початок повномасштабної війни в Україні за рік будь-який рух по ньому було призупинено. Аж нарешті розгляд відновили у 2023 році. У торгах брали участь лише дві компанії, другою була так само турецька Otokar.

Кадровий голод у КМДА та звільнення директора КП "Київпастранс"

Нагадаємо, Інформатор писав про те, що КП "Київпастранс" почав страждати від кадрового голоду. Звідти просто почали масово мобілізовувати водіїв - а набрати нових під час війни складно. Другою причиною є вкрай низький рівень зарплат на громадському транспорті у Києві. Керівництво КП стверджувало, що бронюватиме співробітників. Втім, ймовірно, процес ще не почався.

Також ми розповідали про чергові кадрові перестановки у КМДА. Заяву на звільнення написав директор КП "Київпастранс" Дмитро Левченко. Також буде звільнено директора з виробництва підприємства Павла Кирилюка. Про звільнення чиновників міський голова Віталій Кличко повідомив у соціальних мережах 21 березня. Він зазначив, що перед цим розповів про рішення "на Київраді" - при цьому з тону повідомлення випливає, що принаймні один із очільників столичного транспортного підприємства-гіганта, Левченко, написав заяву за власним бажанням.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.