Смуга для автобусів на вулиці Рейгана у Києві перетворилась на стихійну парковку

Інспекція з паркування обіцяє рейди з перевірками, але мешканці Троєщини мають сумніви в самій доцільності нової розмітки

паркування Троєщина розмітка
Місцеві зауважують, що коли автівок багато, а автобусів мало, чому б і не зайняти вільну смугу для паркування

На новій автобусній смузі на вулиці Рональда Рейгана замість громадського транспорту “відпочивають” припарковані автівки. Їм там ніщо не заважає - ані евакуатори, які поки не дізналися про “хлібне місце”, ані автобуси, які курсують тут не надто часто. Так чи інакше, одразу після появи нової розмітки вона миттєво втратила функціональність.

На Троєщині, на вулиці Рональда Рейгана, нову автобусну смугу повністю зайняли припарковані автомобілі, повідомляють у Фейсбук-спільноті “Київ оперативний”. Розмітку нанесли нещодавно, але частина дороги, призначена для руху автобусів, перетворилась на суцільну стихійну парковку. Місцеві жителі активно обговорюють ситуацію в соцмережах, більшість з них не бачать жодного сенсу в існуванні цієї смуги, мовляв, громадський транспорт тут майже не курсує, а заторів не було навіть за відсутності автобусної інфраструктури.

Ті, хто все ж таки против стихійного паркування, згадують подібну ситуацію на інших вулицях, наприклад, на Максимовича, де смуга теж спочатку була запаркована, але регулярні рейди евакуаторів поступово вирішили проблему. Водночас багато коментаторів сумніваються, що на Рейгана рейди будуть ефективними, або взагалі відбудуться. Дехто вважає, що інфраструктуру створено лише формально, щоб витратити бюджетні кошти, не маючи на меті реальне покращення руху. Лунають і звинувачення, що таким чином “відмивають гроші” або створюють підґрунтя для додаткових штрафів.

До речі, окремо зазначають, що частина запаркованих машин належить працівникам місцевого управління поліції. І це додає ще більше скепсису щодо можливості реального контролю. Проте заступник директора Департаменту територіального контролю Сергій Дубенко повідомив у коментарях, що інспекція з паркування вже запланувала рейд на цій ділянці.

Паралельно з цим активісти звертали увагу на бюрократичну затримку з боку Департаменту транспортної інфраструктури, який кілька місяців не погоджувала схему організації дорожнього руху на Рейгана. Як стверджує активіст Павло Постоєнко, ще навесні усі інші відомства, зокрема патрульна поліція та “Київавтодор” схвалили схему, але Департамент затягував розгляд. У серпні стало відомо, що у “Київавтодору” вже не залишилось коштів на реалізацію навіть частини проєкту цього року. В офіційній відповіді Департаменту йдеться, що повну реалізацію нової схеми організації дорожнього руху на вулиці Рейгана планують завершити у 2026 році.

Паркомісця вже стають окремим об'єктом нерухомості - тенденція

Нагадаємо, днями Інформатор писав про те, що паркомісця у Києві стають окремим об’єктом нерухомості та привабливою інвестицією. Машиномісце в центрі столиці тепер може коштувати дорожче, ніж житло. Але на противагу квартирам, які можуть роками простоювати, такі об’єкти одразу приносять прибуток інвесторам.

Також ми розповідали, що замість занедбаного ринку у "Ямі" біля Центрального вокзалу облаштовують паркінг. Там створюють паркомісця, аби вирішити проблему, що склалася біля вокзалу після зміни організації руху транспорту й організації там велодоріжок на місці колишньої парковки.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Україна на часі Youtube
Інформатор у
телефоні 👉
Завантажити