Київ заплатить 7,7 млн грн за наведення ладу на паркувальних майданчиках

Впродовж року в столиці мають з’явитися 150 оновлених схем організації руху на локаціях, що належать КП Київтранспарксервіс

паркування автомобілі
Найбільше оновлених майданчиків з'явиться у Голосіївському районі, найменше - в Деснянському, а ось Оболонь взагалі не бере участі в "модернізації" паркування

У Києві планують масштабне впорядкування паркувального простору. На розробку схем організації дорожнього руху на паркувальних майданчиках КП “Київтранспарксервіс” з міського бюджету було виділено солідну суму в 9,8 млн грн. За ці гроші комунальне підприємство сподівається навести лад на 150 локаціях.

Згідно з тендерною документацією, КП "Київтранспарксервіс" підписало контракт із компанією “ВІА ПРО” на розробку та погодження 150 нових схем організації дорожнього руху. Вартість угоди становить 7,7 млн грн, що на понад 2 мільйони менше від початкової суми тендеру. Виконати всі роботи потрібно впродовж року, до 31 липня 2026-го.

Схеми охоплять практично всі райони столиці, за виключенням Оболонського. Абсолютний лідер за кількістю - Голосіївський район, де з’явиться 48 оновлених майданчиків, зокрема, на вулицях Великій Васильківській, Саксаганського та Жилянській. У Шевченківському районі (22 схеми) зміни торкнуться Володимирської, Хмельницького та прилеглих до центру вулиць. 

Печерський район (21 схема) отримає впорядковані місця біля бізнес-центрів та житлових комплексів, Солом’янський (19 схем) - біля вокзалів і ринків. Дарницький район (12 схем) включає, зокрема, вулицю Павла Чубинського зі стихійним ринком. Подільський (10), Дніпровський (9), Святошинський (5) і Деснянський (4) також отримають оновлені схеми, переважно біля торгових точок, житлових масивів і транспортних вузлів.

Підрядник має виконати повний цикл робіт: від виїзду на місце, замірів і фотофіксації до створення детальних креслень у Системі автоматизованого проєктування. У схемах передбачать розмітку, дорожні знаки, обмеження швидкості, антипаркувальні конструкції та пішохідні огородження. Саме “ВІА ПРО” готуватиме і подаватиме проєкти на погодження до Управління патрульної поліції та Департаменту транспортної інфраструктури КМДА.

Підрядник має розробити схеми організації дорожнього руху не там, де ще не було парковки, а на майданчиках, які перебувають на балансі підприємства. Тобто, частина з них вже функціонує, але працює за застарілими або непогодженими схемами, на деяких адресах є стихійне паркування, яке місто хоче легалізувати й упорядкувати. Можуть бути й поодинокі випадки облаштування нових майданчиків, але вони не є основною метою тендеру. Ймовірно, що більшість змін кияни побачать там, де парковка вже є, але з’являться знаки, розмітка, антипаркувальні елементи та нова схема руху.

Як Київ став антилідером рейтинга паркунів-порушників, і де у місті біла пляма на паркувальній мапі 

Нагадаємо, днями Інформатор писав про те, що Київ став лідером антирейтинга порушників паркування на місцях для людей з інвалідністю. Більше половини всіх зафіксованих в Україні випадків неправомірної стоянки на спеціально відведених місцях припадає на столицю, і це пов’язано не лише з кількістю автомобілів.

Також ми розповідали, що Київ не дораховується пів мільйона гривень щомісяця, при цьому гроші “лежать” прямо під ногами, у середмісті столиці. Так вважають активісти, які виявили на мапі платних паркувань Києва "білу пляму" у самому центрі - на вул. Богдана Хмельницького.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Україна на часі Youtube
Інформатор у
телефоні 👉
Завантажити