Впродовж року в столиці мають з’явитися 150 оновлених схем організації руху на локаціях, що належать КП Київтранспарксервіс
У Києві планують масштабне впорядкування паркувального простору. На розробку схем організації дорожнього руху на паркувальних майданчиках КП “Київтранспарксервіс” з міського бюджету було виділено солідну суму в 9,8 млн грн. За ці гроші комунальне підприємство сподівається навести лад на 150 локаціях.
Згідно з тендерною документацією, КП "Київтранспарксервіс" підписало контракт із компанією “ВІА ПРО” на розробку та погодження 150 нових схем організації дорожнього руху. Вартість угоди становить 7,7 млн грн, що на понад 2 мільйони менше від початкової суми тендеру. Виконати всі роботи потрібно впродовж року, до 31 липня 2026-го.
Схеми охоплять практично всі райони столиці, за виключенням Оболонського. Абсолютний лідер за кількістю - Голосіївський район, де з’явиться 48 оновлених майданчиків, зокрема, на вулицях Великій Васильківській, Саксаганського та Жилянській. У Шевченківському районі (22 схеми) зміни торкнуться Володимирської, Хмельницького та прилеглих до центру вулиць.
Печерський район (21 схема) отримає впорядковані місця біля бізнес-центрів та житлових комплексів, Солом’янський (19 схем) - біля вокзалів і ринків. Дарницький район (12 схем) включає, зокрема, вулицю Павла Чубинського зі стихійним ринком. Подільський (10), Дніпровський (9), Святошинський (5) і Деснянський (4) також отримають оновлені схеми, переважно біля торгових точок, житлових масивів і транспортних вузлів.
Підрядник має виконати повний цикл робіт: від виїзду на місце, замірів і фотофіксації до створення детальних креслень у Системі автоматизованого проєктування. У схемах передбачать розмітку, дорожні знаки, обмеження швидкості, антипаркувальні конструкції та пішохідні огородження. Саме “ВІА ПРО” готуватиме і подаватиме проєкти на погодження до Управління патрульної поліції та Департаменту транспортної інфраструктури КМДА.
Підрядник має розробити схеми організації дорожнього руху не там, де ще не було парковки, а на майданчиках, які перебувають на балансі підприємства. Тобто, частина з них вже функціонує, але працює за застарілими або непогодженими схемами, на деяких адресах є стихійне паркування, яке місто хоче легалізувати й упорядкувати. Можуть бути й поодинокі випадки облаштування нових майданчиків, але вони не є основною метою тендеру. Ймовірно, що більшість змін кияни побачать там, де парковка вже є, але з’являться знаки, розмітка, антипаркувальні елементи та нова схема руху.
Нагадаємо, днями Інформатор писав про те, що Київ став лідером антирейтинга порушників паркування на місцях для людей з інвалідністю. Більше половини всіх зафіксованих в Україні випадків неправомірної стоянки на спеціально відведених місцях припадає на столицю, і це пов’язано не лише з кількістю автомобілів.
Також ми розповідали, що Київ не дораховується пів мільйона гривень щомісяця, при цьому гроші “лежать” прямо під ногами, у середмісті столиці. Так вважають активісти, які виявили на мапі платних паркувань Києва "білу пляму" у самому центрі - на вул. Богдана Хмельницького.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.