Синя гілка метро у Києві не поїде раніше за 8 листопада: чому саме ця дата

Читать на русском

Згідно з договором між КП "Київський метрополітен" та підрядником, ТОВ "ГК "Автострада", роботи мають бути завершені до 28 вересня, втім, до приймання цих робіт на об'єкті ще має попрацювати спеціальна комісія, на це додається ще 10 днів

Читать на русском
Строки завершення ремонтних робіт на тунелі метро у Києві
Нині роботи на об'єкті йдуть у посиленому режимі - сподіватимемося, що підрядник справиться із випередженням графіку. Фото: Facebook Павло Авдокушин

Згідно з договором між КП "Київський метрополітен" та підрядником, ТОВ "ГК "Автострада", роботи мають бути завершені до 28 вересня, втім, до приймання цих робіт на об'єкті ще має попрацювати спеціальна комісія, на це додається ще 10 днів

Ремонт тунелю метро у Києві завершать до кінця вересня 2024 року. Таку дату зафіксовано у договорі, що було підписано між КП "Київський метрополітен" та підрядником, яким є ТОВ "ГК "Автострада". Увагу на це звернули у Київраді - відтак, обіцянки міського голови та менеджменту метрополітену про завершення будівництва і сертифікації до настання вересня були попередніми. Але остаточно підписання Акту про прийняття робіт відбудеться після роботи комісії. А на її дослідження відводиться ще певний час.

Про завершення строків проведення будівельних робіт аж наприкінці вересня написав у групі "Пасажири Києва" на Facebook депутат Київради (фракція "Європейська Солідарність") Олександр Тимченко. Він помітив, що, оскільки договір було підписано 30 квітня 2024-го, і всередині було прописано строки - 150 днів на будівництво, то й дата, до якої підрядник має завершити роботи, "відсувається" на кінець вересня.

Якщо підрахувати ретельніше, виходить, що 150 днів збігає 28 вересня. Саме до цієї дати, згідно з договором, має виконати роботи підрядник, яким є ТОВ "ГК "Автострада". Зазначимо, що згідно з самим договором, який детально дослідив Інформатор, можливе також продовження строку будівництва - разом із "продовженням строку дії договору".

Це станеться у разі "документально підтверджених об'єктивнвих обставин... у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника". Сподіватимемось, що форс-мажору не станеться, і подовжувати строк дії не знадобиться. Також, що цікаво, підрядник надає гарантію на 10 років на якість своїх робіт з моменту підписання документів, а на змонтоване обладнання - на 3 роки. Усувати недоліки підрядник має за власний кошт.

Втім, остаточною датою завершення виконання робіт, за договором, є момент підписання КП "Київський метрополітен" та підрядником Акта про здачу-приймання виконаних робіт - зробити це повинні впродовж 10 днів з моменту, коли будівельники завершать працювати на об'єкті. До цього на тунелі має попрацювати комісія з представників метро, "Автостради", проєктантів та "за потреби, інших представників": час її роботи не регламентований, відтак, прийняття тунелю може тривати досить довго.

Якщо механічно додати 10 днів (саме не "робочих", а просто - адже роботи на об'єкті здійснюються у авральному режимі), виходить, що остаточною датою, до якої мають підписати Акт про здачу-приймання робіт, є 8 листопада. Власне, саме на цю дату нині можуть орієнтуватись пасажири метрополітену, і мешканці Голосіївського району.

Метро на Виноградар хочуть збудувати за 2,5 роки, а на Троєщину наразі тягнути підземку не можна

Нагадаємо, днями Інформатор писав про те, що "зелену" лінію метрополітену до житлового масиву Виноградар на півночі столиці добудують за 2,5 роки. Втім, ці строки можуть і посунутись - це буде залежати від суб'єктивних факторів, таких, як наявність фінансування, чи ведення бойових дій. Важливо, що столичні чиновники роблять заяви про будівництво навіть попри те, що фінансування об'єкту не було прописане в бюджеті, відтак, на 2024 рік у Києва просто немає коштів на початок робіт.

А от будівництво класичної гілки метро на Троєщину із підземними станціями та тунелями наразі неможливе. Про це також писав Інформатор з посиланням на Максима Бахматова, колишнього радника Віталія Кличка. Він вважає, що вартість робіт буде надто високою, до того ж, у влади будуть інші пріоритети після завершення війни. Також почасти причина у тому, що нинішня столична влада не спромоглася побудувати лінію метро на житловий масив Виноградар попри наявність коштів та достатнього часового проміжку.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.