Шириться хвиля брехні: в КМДА заперечують закриття мосту метро

Читать на русском

Адміністрація міста стверджує, що перекривати метроміст на час проведення ремонтних робіт з підсилення його опор не планують

Читать на русском
Ремонт метромосту в Києві
Керівник транспортного Департаменту КМДА Руслан Кандибор стверджує, що міст перекривати не планують

Адміністрація міста стверджує, що перекривати метроміст на час проведення ремонтних робіт з підсилення його опор не планують

В КМДА зробили офіційну заяву зі спростуванням інформації про вірогідність закриття метромосту на ремонт в разі, якщо буде виявлено його аварійний стан. Згідно з повідомленням адміністрації міста, роботи з підсилення опор мосту не вплинуть на роботу метрополітену. Відтак, "червону" лінію метро закривати не планують.

Відповідну заяву зробив директор Департаменту транспортної інфраструктури Руслан Кандибор вдень у вівторок, 19 грудня. Він підтвердив, що виконання робіт з підсилення опор метромосту заплановано на 2024 рік. При цьому закриття мосту в планах немає.

"На сьогодні розробляється проєктна документація щодо підсилення опор мосту. Уже наступного року заплановано виконання цих робіт. Наголошую, на роботу метрополітену виконання робіт не вплине. "Червона" гілка метро працюватиме в штатному режимі", - зазначив Кандибор.

Зазначимо, що в публікації КМДА стверджується, що про закриття мосту повідомляли "анонімні Telegram-канали". Так, на думку адміністрації міста, йдеться про неперевірені дані, що поширюють медіа.

"Мережею шириться чергова хвиля брехні, яку медіа поширюють, не розібравшись", - цитують офіційні джерела Кандибора, посилаючись на, нібито, "анонімні Telegram-канали".

Хоча, як писав Інформатор, відповідну інформацію оприлюднив Андрій Вітренко, голова постійної комісії Київради з питань бюджету, соціально-економічного розвитку та інвестдіяльності. За його словами, про "втомлений" стан мосту відомо останні два роки. Втім, закласти в бюджет кошти, необхідні для бодай якогось ремонту об'єкту, вдалося лише цьогоріч.

Техногенних аварій все більше

Нагадаємо, останнім часом у Києві трапилося декілька масштабних надзвичайних подій, пов'язаних з транспортною інфраструктурою. Після закриття 6 станцій метро через розгерметизацію тунелю 8 грудня на Деміївській площі над проблемним перегоном було помічено масштабне просідання ґрунту. В КМДА стверджують, що про проблему знали вже давно, проте зараз, як побачив Інформатор на місці події, аварія отримала загрозливі масштаби.

Також днями стало відомо про ремонт перегону між станціями "Почайна" і "Тараса Шевченка" влітку 2024 року. Втім, в КМДА стверджують, що закривати ці станції також не планують.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.