Влітку у Києві ремонтуватимуть тунель між Почайною і Тараса Шевченка, у КМДА сказали, чи закриють станції

Читать на русском

У КП "Київський метрополітен" стверджують, що в закритті і припиненні роботи станцій потреби немає

Читать на русском
Ремонт метро у Києві
Станції метро "Тараса Шевченка" та "Почайна" не планують закривати на час ремонту

У КП "Київський метрополітен" стверджують, що в закритті і припиненні роботи станцій потреби немає

У КП "Київський метрополітен" готуються до початку капітального ремонту тунелю між ст.м. "Тараса Шевченка" та "Почайна" на "синій" лінії метро. Причини - фізична зношеність та необхідність поліпшення "експлуатаційних характеристик". Разом з тим, цього разу закриття самого перегону між станціями не планується.

Мова йде про "І головну колію" між ст.м. "Почайна" та "Тараса Шевченка". Таку інформацію надав заступник керівника КП "Київський метрополітен" Дмитро Пінчук у відповідь на інформаційний запит видання "Telegraf". За його словами, наразі КП веде закупівлю проєктних робіт.

Водночас наголошується, що йдеться саме про "плановий капітальний" ремонт, тобто ситуація з перегоном не така нагальна, як у випадку з тунелем між "Либідською" та "Демївською". Вартість ремонту поки невідома. Попередньо роботи планують почати влітку 2024 року.

Трохи пізніше в КМДА зробили особливе уточнення: ділянка тунелів Оболонсько-Теремківської лінії, де провадитимуть ремонтні роботи, не буде перекриватися на час робіт. Відтак, поїзди метро зможуть безперешкодно курсувати перегоном (самі роботи, вочевидь, проводитимуть в нічний час доби).

"Фахівці "Київського метрополітену" ведуть постійний нагляд за станом тунельних споруд на всіх ділянках ліній підземки. Особливо тих, що побудовані у складних інженерно-геологічних і гідро-геологічних умовах", - зазначили в КМДА.

Коли та як ремонтуватимуть тунель

Нагадаємо, інформація про те, що у Києві планують ремонт тунелю між ст.м. "Тараса Шевченка" та "Почайна" з'явилася ще 15 грудня. Про це розповідав генеральний директор КП Віктор Брагінський. За його словами, цей тунель - експериментальний, він був побудований ще в 80-х роках, і тому має певні особливості.

Своєю чергою, експерти припустили, що задля ремонту тунелю станції доведеться закрити - а підземний транспорт замінити наземним, себто, трамваями, тролейбусами та авто. Але взяти стільки водіїв-чоловіків буде проблемою - їх вже не вистачає через масштабну мобілізаційну кампанію.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.