Може трапитись в будь-який момент: в Київраді заговорили про закриття червоної гілки метро

Читать на русском

В бюджет на 2024 рік закладено суму на проведення дослідження метромосту, і якщо його визнають аварійним, закриття неминуче

Читать на русском
Ремонт мосту Метро в Києві
Метроміст у Києві було відкрито в листопаді 1965 року, з тих пір його жодного разу не перекривали на повноцінний ремонт

В бюджет на 2024 рік закладено суму на проведення дослідження метромосту, і якщо його визнають аварійним, закриття неминуче

"Червона" лінія метро у Києві може бути закрита через стан метромосту. В бюджеті Києва на 2024 рік передбачено кошти на проведення дослідницьких робіт, пов'язаних з вивченням стану мосту. І якщо комісія вирішить, що експлуатувати об'єкт небезпечно - найстарішу лінію метро, що веде на лівий берег міста, зупинять.

Про експертизу, проведення якої готується на 2024 рік, розповів в ефірі телемарафону Андрій Вітренко, голова постійної комісії Київради з питань бюджету, соціально-економічного розвитку та інвестдіяльності. За його словами, про "втомлений" стан мосту відомо останні два роки. Втім, закласти в бюджет кошти, необхідні для бодай якогось ремонту об'єкту, вдалося лише цьогоріч.

"Два роки на це ніхто не звертав уваги, просто констатували такий факт. Якщо покаже експертиза, що міст Метро треба буде закривати, зараз виділені кошти на розробку проєктро-кошторисної документації, на створення відповідних пошукових робіт", - пояснює Андрій Вітренко.

Депутат стверджує, що, якщо дослідження покажуть, що шляхопровід експлуатувати в його нинішньому стані небезпечно, - його буде закрито для проїзду. Чи мається на увазі лише метропроїзд, чи йдеться і про автомобільне сполучення, Вітренко не конкретизував. Втім, очевидно, що в разі перекриття будь-якої із складових транспортний колапс у місті лише посилиться.

"Це, як на мене, апокаліптичний сценарій, тому що ми всі розуміємо, яке значення мають мости для міста Києва, що їх катастрофічно не вистачає. Це стратегічні об'єкти для пересування не лише громадян. У нас в країні воєнний стан, який пов'язаний з певними обмеженнями і необхідністю ресурсного забезпечення діяльності Сил оборони. Тому це страшна подія, яка може статися будь-якої миті", - стверджує Андрій Вітренко.

Зазначимо, що наразі в столиці функціонує лише три шляхопроводи з п'яти, що були побудовані. Південний міст перекрито для проїзду приватним транспортом, і, як писав Інформатор, КП "Київський метрополітен" вже замовив послуги з дослідження метропроїзду. А Подольсько-Воскресенський шляхопровід так і не запрацював на повну силу. Зараз ним курсує лише один маршрут автобусу, №111, а проїзд приватним транспортом перекрито.

Аварія здатна заблокувати цілий район

Нагадаємо, КП "Київський метрополітен" оголосило тендер на проведення випробування конструкцій Південного мосту метро через Дніпро. Йдеться про Сирецько-Печерську лінію метро столиці, зокрема  ту її частину, що веде на лівий берег. Вартість послуг, як зазначено в документах, складе 710 тис грн.

А ввечері 18 грудня на Північному мосту у Києві сталося серйозне ДТП, що повністю блокувало шляхопровід. Автотроща, участь в якій взяла вантажівка і ще принаймні три легкові автівки, перекрила усі чотири смуги, якими рухався транспорт з боку Оболоні. В результаті накопичилася довжелезна пробка, що розтягнулася на багато кілометрів, а пасажири громадського транспорту полишали автобуси і тролейбуси, щоб переходити через міст пішки.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.