Що відомо про фірму, яка ремонтуватиме шляхопровід у Києві за 285 мільйонів: результати аукціону

Читать на русском

Споруду на перетині вулиць Лугової та Богатирської збудували у 1986 році та з того часу ремонтів не було.

Читать на русском
Що відомо про фірму, яка ремонтуватиме шляхопровід у Києві за 285 мільйонів: результати аукціону
Роботи мають закінчити до кінця 2025 року

Споруду на перетині вулиць Лугової та Богатирської збудували у 1986 році та з того часу ремонтів не було.

Комунальна корпорація «Київавтодор» у середу, 26 червня 2024 року, провела аукціон з вибору підрядника для ремонту шляхопроводу на перетині вулиць Лугової та Богатирської. За замовлення змагалися компанії «РОСТДОРСТРОЙ» та «УКРТРАНСМІСТ» та остання запропонувала виконати роботи за 284,9 млн грн. Це на 148 тис. грн менше, ніж запропонував конкурент. Про це йдеться в оголошенні про проведення аукціону на сайті Prozorro. 

На момент підготовки матеріалу «УКРТРАНСМІСТ» очікувала на укладання угоди

За даними «Київавтодору», шляхопровід введений в експлуатацію у 1986 році. З того часу на споруді капітальних ремонтів чи реконструкцій не проводили.

«Наразі нижні шари дорожнього покриття мостового полотна, деформаційні шви та гідроізоляція перебувають у зношеному стані. А система водовідведення з проїжджої частини та тротуарів потребує оновлення», - пояснювали необхідність закупівлі у Київраді

Проєкт реконструкції передбачає ремонт мостового полотна, прогонових будов і конструкцій опор. Під час робіт дорожники мають влаштувати нову перильну й бар’єрну огорожу, опори освітлення та дорожнє покриття на підходах. А на тротуарах – облаштувати велодоріжки.

«Капітальний ремонт має виконуватися з урахуванням принципів безбар’єрності – для безперешкодного доступу для людей з інвалідністю та маломобільних груп. Зокрема, на підходах до пішохідних переходів влаштують пандуси, понизять бортовий камінь і влаштують тактильну плитку», - йдеться у повідомленні.

Компанія, яка займатиметься ремонтом, повинна дати 10 років гарантії на гідроізоляцію та антикорозійний захист, металеве перильне та бар’єрне огородження, балки та металеві конструкції опор шляхопроводу. Опори ліхтарів мають протриматися 15 років, а дорожня розмітка холодним пластиком – 1 рік.

Що відомо про переможця аукціону

За інформацією аналітичної платформи YouControl, компанію «УКРТРАНСМІСТ» зареєстрували понад 17 років тому у Києві. Спочатку фірма мала назву «СЕРВІСНО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА «СІЕНДЖІ», а приблизно у липні 2017 року змінила назву на «УКРТРАНСМІСТ».

Що відомо про фірму, яка ремонтуватиме шляхопровід у Києві за 285 мільйонів: результати аукціону 1

Підприємство активно бере участь у торгах. За весь час було укладено з нею 73 угоди на понад 7 млрд 810 млн грн.

Що відомо про фірму, яка ремонтуватиме шляхопровід у Києві за 285 мільйонів: результати аукціону 2

Найбільші замовники – це комунальне підприємство «Київавтошляхміст» та корпорація «Київавтодор». Наприклад, «УКРТРАНСМІСТ» займався ремонтом естакадного з’їзду з Дніпровського узвозу. Для цього у 2020 році уклали угоду на 20,6 млн грн. Але з цієї суми в результаті заплатили лише 8,5 млн грн. 

Компанія на той час не вперше займалася ремонтом з’їзду. У травні 2019 року вона зголосилася виконати на з’їзді ремонт балок, опор, карнизних блоків та деформаційних швів за 21,4 млн грн.

Чому фірма цікавила правоохоронців

Інформатор писав, що активна участь «УКРТРАНСМІСТ» у торгах не залишилась поза увагою правоохоронних органів. Київська прокуратура проводила обшуки в офісах «Київавтодор» та «УКРТРАНСМІСТ». Причиною слідчих дій було кримінальне провадження за фактом начебто розтрати бюджетних грошей в особливо великих розмірах на капітальному ремонті деформаційних швів естакадної частини Південного мостового переходу через річку Дніпро.

Також Київська місцева прокуратура №8 відкривала кримінальне провадження щодо «Укртрансміст» за фактом можливої розтрати грошей чиновниками київської мерії під час ремонту шляхопроводу на перетині проспектів Комарова та Леся Курбаса із залізницею Київ-Волинський - Святошине. За ці роботи з бюджету мали заплатити 291 млн 791 тис. 860 грн.

Крім цього, поліція та київська прокуратура відкрили справу у 2019 році щодо ремонту на перетині вул. Богатирської та на той час проспекту Степана Бандери у Києві. Правоохоронцями було  встановлено, що під час проведення робіт за 120 млн 31 тис. 750 грн начебто штучно завищили обсяг робіт та вартість будівельних матеріалів з метою крадіжки бюджетних коштів. При цьому, на думку слідства, посадовці Київавтодору у змові з представниками "Укртрансміст" могли вкрасти частину бюджетних грошей.

Крім цього в листопаді 2017 року Генпрокуратура відкрила кримінальне провадження № 42017000000003630, де "Укртрансміст" звинувачували в ймовірній участі у відмиванні брудних грошей та роботі конвертаційного центру для уникнення сплати податків.

Інформатор писав, що на ремонт Північного мосту у Києві витратять 28,7 млн грн: що планують зробити.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.