Рух пішоходів мостами не заборонено: активіст розкрив лайфхак для киян, які не можуть потрапити додому через тривогу

Киянин Володимир Надопта сам змушений був ночувати у метро через зупинку транспорту під час довгої повітряної тривоги, тож він знайшов шпаринку у рішенні Ради оборони Києва, що не забороняє пішоходам рухатись містом

Заборона руху громадського транспорту під час повітряної тривоги у Києві
Киянин Володимир Надопта виходив на одиночний мітинг під КМДА, щоб Рада оборони скасувала рішення про заборону руху транспорту чи бодай дозволила пасажирам йти пішки

У рішенни Ради оборони Києва про обмеження руху транспорту Південним мостом немає ані слова про пересування пішоходів. Відтак, кияни, яким не пощастило опинитися у метро під час повітряної тривоги, цілком можуть перетинати міст пішки. Спроби ж зупинити їх з боку співробітників поліції будуть безпідставними.

Про це заявляє київський активіст Володимир Надопта, посилаючись на документ, прийнятий Радою оборони Києва (за №13 від 21.06.22) - про обмеження руху транспортних засобів Південним мостом. Він стверджує, що і сам наприкінці літа 2023-го був змушений ночувати на станції метро через те, що повітряну тривогу оголосили після 21:00, а її відбій стався вже о 23:50, через що потрапити додому він вже не зміг. Надопта пікетував Київраду та створив онлайн-петицію на сайті КМДА про необхідність відкривати Південний міст для проходу пасажирів під час тривоги (Інформатор детально писав про цю петицію).

"Незважаючи на те, що петиція не зібрала необхідну кількість (голосів), мені надіслали відповідь. У цьому рішенні жодного слова немає про обмеження руху пішоходів, лише транспортних засобів. Отже рух пішоходів не є забороненим. Кому треба, користуйтеся. Якщо поліція не пускатиме вас - це буде безпідставно", - зазначив активіст у дописі на Facebook.

Також він стверджує, що поліція пропускає пішоходів, не перешкоджаючи руху Південним мостом (адже їм треба якось дістатися додому). Надопта нагадує інші факти, про які Інформатор вже не раз писав у своїх публікаціях: практика із закриття роботи громадського транспорту на час повітряної тривоги є лише у трьох обласних центрах країни, - Києві, Івано-Франківську та Хмельницькому. Прифронтові Запоріжжя, Дніпро, обстрілювані країною-терористом Харків, Херсон та Чернігів транспорт не зупиняють. Також активіст додає, що вважає сумнівним існування такого органу у Києві, як "Рада оборони".

"Закон про оборону, про воєнний стан передбачає на період воєнного стану створення військово-цивільних адміністрацій, яка у Києві є. Існування так званих рад оборони жоден закон не передбачає. Чому такий орган у Києві існує, і чому він усе вирішує - велике питання до пана Кличка, який цей саморобний орган очолює", - зазначив Володимир Надопта.

Додамо, що Раду оборони Києва було створено 24 лютого 2022-го розпорядженням КМДА. Голова адміністрації Віталій Кличко підписав цей документ, покладаючись на Кодекс цивільного захисту України, Закон "Про правовий режим воєнного стану" та Указ президента про введення воєнного стану (було оприлюднено у той же день). Спершу до Ради увійшли сам Кличко та його заступники, Микола Поворозник, Андрій Крищенко та Петро Оленич, а також секретар Київради Володимир Бондаренко. Також до Ради додали керівників профільних департаментів КМДА, голів РДА і силовиків. Згодом співголовою Ради став Сергій Попко, призначений президентом керувати Київською міською військовою адміністрацією.

Чому зупиняють трамваї, а маршрутки - їздять: ціна питання 2,5 млрд грн

Нагадаємо, Інформатор вже розбирався у питанні, чому в Києві під час повітряної тривоги стоять метро, трамваї та тролейбуси, а маршрутні таксі - їздять. Насправді подібне рішення перерозподіляє пасажиропотік на користь приватних перевізників: а громадський транспорт міста з початку 2022-го по листопад 2023-го втратив приблизно 2,5 млрд грн.

Також ми зазначали, що київський громадський транспорт посів "почесне" 27 місце із 29 у рейтингу міст з найкращим сервісом перевезень, що склав український блогер. В оцінці він послуговувався опитуванням думки пасажирів, що користуються метро, автобусами чи тролейбусами у 29 різних містах країни. У висновках зазначено: головна причина - недбале ставлення до інфраструктури.

У нашому відео ми дослідимо сутність податкових перевірок, які тривають вже трохи понад місяць. Ми спілкуємося з відомим українським адвокатом Андрієм Шабельниковим, який розглядає цей процес як серйозний елемент протистояння між бізнесом і державою. Ми також обговоримо можливість переходу до моделі, де держава концентруватиметься на ризикованих бізнесах, залишаючи білий бізнес певною мірою у спокої. Приєднуйтеся, щоб дізнатися більше від Андрія Шабельникова.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube
Київ