Київський транспорт посів 27 місце в рейтингу з 29 можливих - опитування пасажирів

Читать на русском

Головною проблемою міського комунального транспорту столиці, вважає автор опитування, є недбалість до стану інфраструктури

Читать на русском
Громадський транспорт
Київ посів передостаннє місце серед інших українських міст за зручністю транспорту

Головною проблемою міського комунального транспорту столиці, вважає автор опитування, є недбалість до стану інфраструктури

Київський громадський транспорт посів "почесне" 27 місце у рейтингу міст з найкращим сервісом перевезень, що склав український блогер. В оцінці він послуговувався опитуванням думки пасажирів, що користуються метро, автобусами чи тролейбусами у 29 різних містах країни. У висновках зазначено: головна причина - недбале ставлення до інфраструктури.

Рейтинг склав блогер maxtram, що спеціалізується на темі громадського транспорту. В опитуванні він пропонував голосувати саме пасажирам і саме у містах, де є електротранспорт. Щоправда, вибірка незрозуміла - немає навіть даних, скільки саме пасажирів віддали голоси.

У поясненні низьких позицій саме київського транспорту maxtram зазначає, що оцінка могла б бути вищою. Адже саме цього року столиця отримала поїзди метро з Варшави (і навіть випустила один склад на Сирецько-Печерську лінію), запустила новенькі трамваї Татра-Юг К1Т306 на Лівобережжі та реконструювала низку об'єктів: вул. Кирилівську, Гната Хоткевича, Дегтярівський шляхопровід. Кінець кінцем, у Києві запустили автобус №111 (як зазначав Інформатор у репортажі з поїздки цим автобусом, наразі він відіграє, радше, екскурсійну, аніж транспортну функцію).

"Проте це усе перебивається традиційною для столиці недбалістю до стану транспортної інфраструктури. Нові трамваї К1Т306 ламались на проблемних рейках, аварійний стан мостів, недоречні реконструкції вулиць, побудова розв’язочок та аквапаркінгів замість ремонтів існуючих", - пише блогер.

Та найбільш нищівною поразкою столиці він вважає перекриття "синьої" гілки метро одразу на шість станцій (від ст.м. "Либідська" до ст.м. "Теремки"). Після цього вимушеного кроку київській владі було важко розвантажити потоки пасажирів, що раніше користувалися підземкою. Власне, ці мінуси, на думку maxtram'а, і перекривають увесь позитив.

Перші ж три місця в рейтингу розподілилися таким чином: "бронзу" отримав Львів (за реконструкцію важливих "трамвайних" вулиць), "срібло" - Чернівці, яким вдалося запустити нові тролейбуси та отримати кошти від ЄБРР на оновлення рухомого складу. "Золото" ж традиційно відійшло Вінниці, яка, за словами блогера, є "одним з лідерів урбаністичних змін".

Проблеми транспорту очима пасажирів: зупинки та пересадкові квитки

Нагадаємо, Інформатор розбирався у питанні, чому під час повітряної тривоги комунальний транспорт вимушено зупиняється, в той час, як приватні перевізники продовжують рух містом. До речі, вимушений простій призводить до величезних втрат - з 1 серпня 2022-го до 17 листопада 2023 року вони склали 2,5 млрд грн.

Також ми повідомляли про важку долю петиції, у якій кияни вимагають від Віталія Кличка запустити єдиний пересадковий квиток на увесь міський транспорт. В КМДА кажуть однозначно: питання "не на часі" до завершення війни.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.