Прочухан від Кличка не допоміг: попри дедлайн, ремонт теплотраси на Подолі у Києві триває

Надії, що реконструкція тепломагістралі, яка обігріває цілий столичний район, після серпневого візиту міського голови нарешті закінчиться, не справдились

ремонт інфраструктура
Робітники вже пропустили терміни, встановлені міським головою - хоча, можливо, йшлося про середину вересня 2025 року - тоді ще є час

Для розуміння вислову про самурая, у якого немає цілі, є лише шлях, достатньо відвідати ділянку Набережно-Хрещатицької від перетину з Нижнім Валом до Щекавицької, просто навпроти бізнес-центру Астарта. Кияни вже збилися з рахунку, скільки років - три, чотири чи більше - там здійснюється життєвий шлях співробітників Київтеплоенерго, які ремонтують теплопровід. Роботи то зупиняються так, що навколо встигає вирости трава, то відновлюються, а містяни рахують, скільки годин свого життя вони провели в пробках через розриту Набережну. Зрештою, місто готується до надскладної зими, а кінця ремонту так і не видно.

Надати "вектор швидкості” процесу намагався навіть мер Києва Віталій Кличко. Під час свого візиту на вічний ремонт 8 серпня він повідомив, що тепломагістраль тут великого діаметру – 700 мм, що прокладена вона була понад 40 років тому, що критично потребувала заміни. Зазирнув до котловану, потримався за стару іржавілу трубу, повідомив, що комунальники проклали 1,8 км нових труб. Закінчив візит гарними новинами: до середини вересня ремонт будет занічено, а на місці котловану негайно покладуть новенький асфальт.

І ось вересень добігає кінця, а ремонт теплотраси - чомусь ні. Як зазначив у своєму дописі у Facebook нардеп, колишній міністр у справах ЖКГ Олексій Кучеренко, йдуть роки за роками, змінюються правителі, йдуть глобальні війни і лише на Набережній стабільність.

“Вже мінімум 10 років тут йде вічний ремонт теплотраси Киівтеплокомуненерго. Зрозуміло, що ця частина Подолу перетворилася в пастку для водіїв. Взагалі - того хто "реформував" дорожній рух на Подолі, давно треба було би обути в іспанський чобіт, на моє глибоке переконання. Зверніть увагу на організацію робіт. Порахуйте кількість глядачів, які уважно спостерігають за одним працюючим”, - написав Кучеренко. 

Кияни у коментарях зазначають, що ситуація на Подолі, на жаль, не унікальна. Багаторічні ремонти можна спостерігати в різних районах Києва, з тією тільки різницею, що їх не відвідує мер. Проте, як показує життя, і це зовсім не гарантія їхнього закінчення.

Як Київ ремонтував пошкодження тепломереж минулої зими та коли проводять гідравлічні випробування

Нагадаємо, Інформатор писав, як в лютому 2024-го у Києві сталося експлуатаційне пошкодження тепломережі на бульварі Тараса Шевченка. Через це 22 лютого у Шевченківському районі призупиняли теплопостачання та подачу гарячої води до близько 220 житлових будинків. Завершили роботи та відновили подачу послуг впродовж доби.

Також ми розповідали про те, яким чином відбуватимуться і для чого потрібні гідравлічні випробування. Завдяки ним вдається завчасно усувати пошкодження тепломереж. У разі потреби Київтеплоенерго також замінює цілі ділянки трубопроводів. Для чого ще проводяться гідравлічні випробування, скільки вони тривають, детально пояснили в КП "Київтеплоенерго".

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube