Гроші, потрібні на ремонт тунелю між ст.м. "Либідська" та "Деміївською", вивільнять з інших капітальних будівництв і навіть поточних ремонтів асфальтного покриття
Київрада переглядатиме бюджет міста на 2024 рік навесні, щоб перерозподілити кошти і вивільнити суму, необхідну для проведення ремонтних робіт в аварійному тунелі метро між ст.м. "Либідська" та "Деміївською". Їх візьмуть не з захищених стціальних статей бюджету, а з коштів, що заплановано на проведення поточних ремонтів та капітальне будівництво об'єктів - мостів та шляхопроводів. А відтак, ряд міських будівництв буде заморожено.
Про це Інформатору розповів експерт з питань транспортного планування Дмитро Беспалов. На думку фахівця, можуть бути заморожені такі проєкти, як Подільсько-Воскресенський міст, метро на Виноградар, розв'язка на вул. Полярна тощо. Також йтиметься про паузу з будівництвом світлофорних об'єктів, і навіть проведенням поточних ремонтів асфальтного покриття міських вулиць.
"Бюджет, як правило, корегується навесні - депутати будуть вирішувати, як перекинути гроші між різними статтями. Але є захищені статті - соціальні видатки, які не можна перерозподіляти і забирати з них гроші, і є необов'язкові витрати, як, скажімо, будівництво світлофорних об'єктів. І враховуючи ситуацію на Деміївці, думаю, що ані про будівництво Подільсько-Воскресенського мосту, ані про метро на Виноградар, ані навіть про поточні ремонти асфальту не може йти мова... Погані новини, мабуть, для розв'язки "Полярна-Богатирська", на Дегтярівській і так далі", - зазначив Дмитро Беспалов у коментарі Інформатору.
Розробку ж проєктної документації, яку вже почали робити для проведення ремонтних робіт на "синій" лінії метрополітену, фінансуватимуть з екстрених фондів міста. Існують ознаки того, що ця робота вже почалася - за словами інфраструктурного оглядача Павла Авдокушина, роботи ведуться, і ефективно. Втім, Дмитро Беспалов радить не поспішати з висновками, адже, на його думку, йдеться про конкретні роботи з відбору проб ґрунту і проведення геолого-розвідувальних досліджень на об'єкті.
"У Києва є екстрені фонди, вони не дуже великі, але там можна взяти гроші на те, щоб замовити проєктну документацію. З Деміївкою так само - треба спочатку розробити проєкт, де будуть вказані терміни, як саме проводити ці роботи, якими технологіями. А для цього треба спочатку зібрати дані, бурити ґрунт, брати проби. І коли ми побачимо, що збирають якусь інформацію - це буде гарним знаком того, що розробляють проєктну документацію", - зазначив транспортний фахівець.
Нагадаємо, днями Інформатор публікував думку доктора технічних наук, професора кафедри архітектурних конструкцій Київського національного університету будівництва й архітектури Володимира Скочка, який в деталях розповів про тривалість усіх стадій проведення ремонтних робіт - від укладання проєктної документації і аж до прийняття об'єкту в експлуатацію. На думку фахівця, ці роботи загалом можуть тривати до одного року.
Також ми писали, що з початку повномасштабного вторгнення рф в Україну на ремонт доріг Києва було витрачено 1,8 млрд гривень. Ремонти старих доріг та будівництво нових у Києві проводили "Київавтодор" та ще 12 його підпорядкованих підприємств: "Київавтошляхміст", ШЕУ "Магістраль" та районні шляхово-експлуатаційні управління.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.