Немає кому крутити баранку: автобус №100 у Києві офіційно не повертається

У Дептрансі відповіли на запит про ймовірне поновлення маршруту, що сполучав Троєщину з Мінським масивом: ідея гарна, але підприємству бракує водіїв

Автобус Північний міст Київ
Рухомий склад на АТП столиці є, але водієв бракує - ймовірно, через відсутність бронювання

У КП "Київпастранс" наразі немає можливості відновити автобусний маршрут №100, який сполучав Троєщину з Мінським масивом. Дані про його повернення вже декілька разів спливали у інформпросторі, зокрема, днями на щойно облаштованій зупинці "Завод Оболонь" з'явився покажчик з даними саме про цей маршрут. З'ясувалося, що все просто - транспортникам бракує водіїв, аби поновити маршрут.

Про відповідь від Департаменту транспортної інфраструктури КМДА щодо відновлення автобусного маршруту №100 розповів у міському пабліку "Пасажири Києва" один з підписників, столичний громадський активіст Олександр Стоєцький. Він подавав запит до Дептрансу про можливість відновлення цього маршруту - але відповідь розчарувала його, та й інших пасажирів. Почали здалеку.

"Під час воєнного стану місто щодня вимушене долати нові виклики та працювати в умовах обмежених ресурсів та можливостей. Тому діяльність міських підприємств має бути максимально раціональна в умовах, що склалися. Зокрема, місто було змушене переглянути маршрутну мережу та зробити її максимально ефективною з урахуванням наявних сил, засобів та ресурсів", - написали у Дептрансі.

Відтак, пояснили транспортники, наразі ані відкриття нових маршрутів, ані поновлення старих неможливі. Причина проста - місту сильно бракує водіїв, що могли б сісти за кермо міських автобусів.

"Наразі розгляд питання про відкриття нових автобусних маршрутів КП "Київпастранс" унеможливлюється через гостру нестачу водіїв у зв'язку з їх мобілізацією до лав ЗСУ", - резюмували транспортники у відповідь на звернення, пообіцявши розглянути питання, щойно з'явиться така можливість.

Попри кадровий голод у "Київпастрансі", маршрут-"сотку" планували запустити минулоріч

Зауважимо, що про брак водіїв та спроби вирішити кадровий голод в КП "Київпастранс" Інформатор писав ще взимку-навесні 2024 року. Тоді пропонувалися досить радикальні ідеї, як вирішити питання, скажімо, дозволити водити автобуси й тролейбуси особам з 18 років (нині за кермо громадського транспорту можна сідати лише з 21 року).

Тоді ж, 2024 року, ми розповідали й про плани КП "Київпастранс" відновити маршрут №100, що сполучав Троєщину з Мінським масивом близько 10 років тому. 2014-го міські транспортні чиновники почали його змінювати, а невдовзі - й зовсім скасували. Рік тому начальник служби організації руху КП Тимур Костенко пообіцяв розглянути можливість відновлення маршруту - втім, на жаль, потужностей для цього так і не знайшли.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Україна на часі Youtube
Інформатор у
телефоні 👉
Завантажити