На тлі кадрової кризи підприємство набирає не лише водіїв, а й ремонтників, інженерів та контролерів - водночас триває безкоштовне навчання для майбутніх фахівців
У комунальному підприємстві “Київпастранс” знову гострий дефіцит кадрів, і новий набір співробітників охоплює майже всі столичні депо. Відкрито десятки вакансій для водіїв, слюсарів, електромонтерів, інженерів, контролерів, а також бухгалтерів, майстрів і підсобних працівників. Наразі загальна кількість фахівців, які потрібні, аби Київ рухався, становить 132 вакансії.
Найбільшу кількість робітників найрізноманітніших спеціальностей шукають в Автобусному парку №8 - тут понад 20 відкритих позицій. Зокрема, потрібні водії, провідні інженери, контролери, електрики, техніки з обліку робочого часу, оператори заправних станцій та начальники майстерень. У парках №2, №5 і №6 також активно набирають працівників, зокрема, водіїв, малярів, механіків і електрогазозварників.
У тролейбусних депо вакансій менше, але ключові посади залишаються незаповненими. У тролейбусному депо №1, наприклад, шукають водіїв, токарів, слюсарів і майстрів з техобслуговування. У депо №2 і №3 працює окрема система навчання - сюди приймають навіть учнів, а також слюсарів-електриків та мийників рухомого складу. Найменше відкритих вакансій нині у Куренівському тролейбусному депо - потрібен лише контролер та слюсар з ремонту рухомого складу.
Проблема, звісно, не нова і почалась з мобілізації: фахівців не бронюють, і частина з них пішла на фронт. Через це в “Київпастрансі” з’явилася нестача водіїв та технічного персоналу. За словами експертів, ситуацію ускладнюють також невисокі зарплати, відсутність оновлення техніки та застаріла інфраструктура.
Попри це підприємство намагається стабілізувати ситуацію, зокрема, через навчання нових працівників. Із 1 серпня у Навчально-курсовому комбінаті стартували заняття для майбутніх водіїв тролейбусів. Навчання триває 12 тижнів, включає практику на спеціальній техніці, а після випуску слухачі отримують державне свідоцтво та можуть працевлаштуватися.
У “Київпастрансі” зазначають, що вже цього року професію водія в їхньому навчальному центрі здобули понад півтори сотні осіб. Наразі готують ще дві групи - на водіїв автобусів і трамваїв, а восени планують новий набір. Навчання безкоштовне, його можна пройти як за направленням Центру зайнятості, так і за внутрішніми програмами підприємства.
Окремо вакансії відкриті і в Дирекції КП “Київпастранс”. Серед них - головний механік, інженер з охорони праці, диспетчер автоматизованої системи, бухгалтер та провідний економіст з матеріально-технічного забезпечення.
Нагадаємо, нещодавно Інформатор писав, що у Києві деякі трамваї змінюють номер маршруту прямо у процесі руху. Про це пишуть кияни у фахових пабліках у соцмережах. Зазначають, що зміни помічають, коли перевіряють рух трамваями прямо у процесі - наразі це дозволяє зробити застосунок, що транслює дані з трекерів всередині рухомого складу. На метаморфози із номером маршруту 5 березня звернув увагу один з учасників групи у Facebook "Пасажири Києва", де кияни обмінюються враженнями та скаржаться на недоліки транспортної системи міста.
Також ми розповідали про ідею запустити трамвай з Києва до Бучі, про що зазначала народна депутатка Олена Шуляк ще в середині січня 2024-го. За її словами, такий проєкт передбачений програмою комплексного відновлення Київщини, а точний маршрут трамваю звучатиме так: "Київ-Буча-Гостомель-Блиставиця". Втім, фахівці, які досліджували програму розвитку саме транспортної інфраструктури області, не знайшли там проєкту, про який розповіла нардепка. А у соцмережах невдовзі почали кпинити: мовляв, значно цікавіше буде протягнути метро одразу до Броварів.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.