Строки ремонту тунелю метро вже зірвано: екс-мер Києва Косаківський каже, що до дедлайну вже не встигнути

Читать на русском

Будівельники не встигають вкластися у обіцяні півроку, і, скоріше за все, не справляться й до кінця літа: поки що немає навіть проєкту ремонту аварійної ділянки тунелю на "синій" лінії метро

Читать на русском
Ремонт тунелю метро у Києві
Колишній міський голова вважає, що строки першого етапу ремонту зірвані

Будівельники не встигають вкластися у обіцяні півроку, і, скоріше за все, не справляться й до кінця літа: поки що немає навіть проєкту ремонту аварійної ділянки тунелю на "синій" лінії метро

Проєкт ремонту аварійної ділянки тунелю на "синій" лінії метро ще не було представлено громаді міста, хоча його мали надати до 15 березня. Загалом, роботи відстають від графіку: так, колишній директор КП "Київський метрополітен" Віктор Брагінський спочатку обіцяв, що підрядник, ГК "Автострада", впорається до початку-середини літа. Потім мер Віталій Кличко відсував дедлайн на серпень. Керівництво ж самої "Автостради" запопадливо каже про можливість відкриття тунелю восени, не конкретизуючи дату.

Про зірваний дедлайн з представлення проєкту відновлювального ремонту тунелю написав у Facebook колишній міський голова, очільник міськвиконкому та голова КМДА в 90-ті роки Леонід Косаківський. Він нагадує, що подати документи обіцяли ще до 15 березня, і до цієї ж дати мав завершитися перший етап капітального ремонту - розробка проєктної документації та підготовчі роботи.

"Та й звідки він (проєкт - Ред.) візьметься, якщо досі не відкопали тунель, та не побачили, як виглядає тунельна оправа ззовні, щоб зрозуміти і оцінити, що з ним сталося насправді. Ба більше, як ми почули на вчорашній сесії Київради від представниці ТКК, створеної міською радою для розслідування цієї аварії, керівництвом метрополітену досі не надана на її запит оцінка впливу будівництва навколо проблемної ділянки тунелю на його стан (хто б сумнівався, тоді ж на себе вийдуть), та деякі інші документи", - зазначив Косаківський.

Також колишній міський голова нагадав про плани ТКК ініціювати зупинку будівельних робіт у районі аварійної ділянки. Цього також не сталося - нині повним ходом йдуть роботи з облаштування другої лінії ТРЦ "Ocean Plaza". Так, на думку Косаківського, "обіцяні півроку" на відновлення руху на "синій" лінії метро є вже нездійсненним строком. Примарною, на його думку, виглядає й обіцянка Віталія Кличка завершити ремонт до кінця літа.

До півмільярди гривень на ремонт: особливості майбутнього проєкту

Нагадаємо, Інформатор розповідав, що проблемну ділянку тунелю між ст.м. "Либідська" та "Деміївська" довжиною 27 метрів будуть замінювати у відкритий спосіб, причому конструкція буде вже монолітною, а не збірно-залізобетонною, як зараз. Наразі ж у тунелі звели "ліс" з риштувань, що будуть підтримувати склепіння під час робіт, і як могли стабілізували ситуацію - вода все ще просочується всередину, проте пісок з собою вже не несе. Тріщини ж, які утворилися у конструкціях тунелю, припинили розростання.

Також ми писали про дані, що повідомив мер Києва Віталій Кличко на засіданні ТСК з питань ефективності київської міської влади з приводу аварії у метро столиці. Так, він зазначив, що ремонт тунелю метро біля "Деміївської" коштуватиме до 400 мільйонів. Проте, точна сума стане відомою через два тижні – після відкриття котловану і проведення експертизи. Для фінансування ремонтних робіт використовуються кошти резервного фонду.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.