Директор Київського метрополітену розповів про стан мосту метро та про те, чи зупинять червону гілку

Читать на русском

Віктор Брагінський стверджує, що стежить за елементами конструкції, підтримання яких у робочому стані залежить від метрополітену

Читать на русском
Стан метромосту
Метрополітен уважно стежить за конструкціями мосту, кажуть на підприємстві

Віктор Брагінський стверджує, що стежить за елементами конструкції, підтримання яких у робочому стані залежить від метрополітену

Стан мосту метро у Києві задовільний. Ті елементи естакади, за які відповідає КП "Київський метрополітен", також цілком працездатні. Відтак, зупиняти "червону" гілку метро, що проходить шляхопроводом, наразі потреби немає.

Про це повідомив начальник КП "Київський метрополітен" Віктор Брагінський в інтерв'ю РБК-Україна. За його словами, стан мосту через Дніпро, яким курсують потяги "червоної", Святошинсько-Броварської, лінії наразі задовільний. А відтак, і підстав для хвилювання немає.

"Закріплені за КП "Київський метрополітен" конструктивні елементи естакади метропроїзду мосту-метро через річку Дніпро знаходяться у задовільному технічному та працездатному стані", - відповів Брагінський на питання про те, чи можуть закрити міст на ремонт.

За словами Віктора Брагінського, наразі переміщення мостом пасажирів, та самих поїздів метрополітену цілком безпечне. Втім, у бюджеті Києва на 2024 рік все ж закладено суму на проведення дослідницьких робіт, що пов'язані з вивченням стану мосту. Цей стан викликає занепокоєння містян, оскільки гілка метро, що курсує мостом, поєднує з центром міста досить велику частину столичного Лівобережжя.

"Про втомлений стан відомо два роки" - історія питання

Нагадаємо, що, на думку одного з депутатів Київради, очільника постійної комісії з питань бюджету Андрія Вітренко, міст "втомлений", причому про це відомо останні два роки. І щойно комісія вирішить, що експлуатувати об'єкт небезпечно - шляхопровід буде зачинено, а рух поїздів по ньому зупинять.

У Київраді одразу назвали подібні заяви "хвилею брехні". Слова Вітренка спростував особисто директор Департаменту транспортної інфраструктури Руслан Кандибор: він підтвердив, що роботи з підсилення опор метромосту заплановані на 2024 рік, але закриття переходу не планується.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.