У відповідь в Києві Цифровому посилаються на необхідність оплачувати підтримку програмного забезпечення, збереження та захист даних, резервний та обмінний фонди для карт, втім, усі ці операції фінансуються з міського бюджета
У застосунку Київ Цифровий близько року тому запустили можливість додавати віртуальну транспортну картку. Раніше можна було користуватися лише фізичною, пластиковою карткою, яка коштує 50 гривень. Застосунок дозволяв купувати поїздки на цю картку, але оплачувати проїзд потрібно було саме пластиком. Тепер же можна використовувати і віртуальну картку, її навіть можна додати до Apple Wallet.
Водночас за створення віртуальної картки потрібно заплатити 40 гривень. Дикусія про її вартість розгорнулася під дописом киянина Дмитра Пилипенка.
"У мене питання: якого біса цифрова транспортна картка взагалі щось коштує? Чому за 16 цифр банківської картки в Gpay банк не бере з мене кошти, а якесь КП, що існує на кошти киян, вирішило додатково рубанути капусту на цифрових картках?" — обурюється він.
У Києві Цифровому послалися на необхідність оплачувати підтримку програмного забезпечення; збереження та захист даних; резервний та обмінний фонди для карт. У відповідь на це Пилипенко звертає увагу на те, що у травні минулого року ГІОЦ придбало послуги на випуск віртуальних карток за 20 мільйонів гривень — тобто грошей із бюджету, який наповнюється платниками податків.
Нагадаємо, у травні 2024 року Інформатор писав про те, що у застосунку "Київ Цифровий" стався збій, через який система "з'їдала" частину поїздок, оплачених користувачами, а також не повертала поїздки, здійснені на тимчасовому підмінному транспорті, що дублює "синю" лінію метро у Голосіївському районі Києва. На проблеми скаржилися кияни, які користуються тимчасовими маршрутами. У Службі підтримки "Цифрового" відповідали: іноді у системі не відображаються дані про повернення поїздок - але всі вони додаються до балансу картки. А система може забрати з картки і сплату за попередні поїздки, це стається через "розсинхрон" рухомого складу з "КЦ" під час руху.
А у червні ми повідомляли про те, що у Києві почалися проблеми з відображенням переміщення транспорту у застосунках, які працюють з КП "Київпастранс" та користуються його даними про геолокацію автобусів і тролейбусів. Так, не працюють системи з відображення переміщення транспорту, а "Київ Цифровий" не завантажується взагалі. Можна припустити, що йдеться про проблеми з підтримкою серверів підприємства.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.