Київ Цифровий з'їдає поїздки: кияни скаржаться на проблеми, що кажуть розробники

Читать на русском

На проблеми з системою оплати поїздок у міському транспорті почали скаржитися жителі Голосіївського району, нібито, застосунок "Київ Цифровий" забирає поїздки; у Службі підтримки пояснюють це сплатою за попередні періоди та розсинхроном системи

Читать на русском
Проблеми з використанням застосунку "Київ Цифровий"
Кияни скаржаться на те, що з карток "Києва Цифрового" знімаються поїздки - у застосунку запевняють: баланси в нормі

На проблеми з системою оплати поїздок у міському транспорті почали скаржитися жителі Голосіївського району, нібито, застосунок "Київ Цифровий" забирає поїздки; у Службі підтримки пояснюють це сплатою за попередні періоди та розсинхроном системи

У застосунку "Київ Цифровий" стався збій, через який система "з'їдає" частину поїздок, оплачених користувачами, а також не повертає поїздки, здійснені на тимчасовому підмінному транспорті, що дублює "синю" лінію метро у Голосіївському районі Києва. На проблеми скаржаться кияни, які користуються тимчасовими маршрутами. У Службі підтримки "Цифрового" відповідають: іноді у системі не відображаються дані про повернення поїздок - але всі вони додаються до балансу картки. А система може забрати з картки і сплату за попередні поїздки, це стається через "розсинхрон" рухомого складу з "КЦ" під час руху.

Про проблему із застосунком "Київ Цифровий" повідомила киянка Катерина Кублій у пабліку "Пасажири Києва" на Facebook. Пасажирка розповіла, що користується картою "Київ Цифровий", і у квітні стикнулася з проблемою: поїздки у "КЦ" не відображаються коректно. Система знімає готівкові кошти, а у особистому кабінеті даних немає. До того ж, декілька поїздок, що були здійснені тимчасовим автобусним маршрутом №2М (підмінний, на час ремонту тунелів метро на Деміївській пл.) на карту не повернулися, хоча мали б. Кінець кінцем, жінка недорахувалася 16 поїздок на власній карті.

"І це вже я мовчу про зняту поїздку зранку у (автобусі) "2М" та метро - але у особистому кабінеті відображається зняття лише однієї поїздки. У квітні ж деякі будні взагалі "випарувалися", ніби я "телепортувалася" з пункту "А" до пункту "Б", але за поїздки було сплачено", - пояснює Катерина Кублій у дописі.

Киянка звернулася до Служби підтримки "Києва Цифрового". У відповідь там визнали наявність проблем: іноді у "КЦ" не відображається інформація про повернення поїздок, зазначили техніки, втім, усі повернені поїздки додаються до загального балансу транспортної картки.

"Під час виконання рейсів система оплати проїзду у транспортних засобах перебувала офлайн, і деякі валідації (підтвердження - Ред.) потрапили у систему із запізненням. Таким чином, послуга з перевезення була надана, але поїздки з транспортної картки не були списані вчасно та не відобразилися в історії поїздок", - зазначили у Службі підтримки "КЦ".

Також там наголосили: коли відбувається синхронізація транспортного засобу із системою, поїздки списуються з ресурсу, що є наявним на картці на час списання транспортного ресурсу. Тобто, деякі поїздки з поповнення, що зробила киянка наприкінці місяця, були списані за оплату проїзду, що відбувся раніше, ще до поповнення картки.

Квитки в один дотик та електронні учнівські: новації від "Києва Цифрового"

Нагадаємо, у лютому Інформатор розповідав, що нова версія "Києва Цифрового" більше не потребує відкривання транспортної карти в застосунку, щоб створити QR-квиток. Користувачу варто лише підключити швидкий доступ - відтак, можна буде створювати квитки в один дотик.

Також ми писали про те, що для київських школярів стали доступні електронні учнівські квитки для проїзду у міському комунальному транспорті. Оформити їх можна безкоштовно, оновивши застосунок "Київ Цифровий" та замовивши квиток, вказавши дані свого навчального закладу. Щоправда, учнівський надійде лише після того, як школа чи ліцей підтвердить дані про учня.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.