Ключова конструкція готова: на Виноградарі залили плиту між ярусами метро

На ділянці біля вулиці Івана Виговського завершили бетонування споруди, яка з’єднує два рівні тунелю, при цьому для одного вона служить стелею, для іншого - підлогою

метро на Виноградар будівництво
На майданчику триває будівництво двоярусних тунелів між станціями "Мостицька" та "Проспект Правди"

На будівництві метро на Виноградар просто під ногами формується нова лінія. Наразі вже готовий перший рівень тунелю та важлива конструкція між його ярусами. Триває будівництво нових переходів, вентиляційних споруд, значна частина обох рівней тунелів на дільниці вже готова в конструкціях.

Про це у своєму традиційному огляді повідомив інфраструктурний оглядач та автор Youtube-каналу Avdokushyn.info Павло Авдокушин. На ділянці біля вулиці Івана Виговського завершили укладання бетонної плити між ярусами майбутнього тунелю. Це важливий етап: плита з’єднує два рівні конструкції й водночас стає стелею для нижнього тунелю та підлогою для верхнього.

Під землею вже готовий перший рівень тунелю, а далі - комора для дренажу й велика глибока “чаша”, яка збиратиме воду. Саме з неї система відводитиме всю вологу - як дощову, так і ту, що з’являється після руху поїздів. Вже видно й перші сходи між рівнями: це буде технічний доступ, якщо знадобиться спуститися вниз.

Поруч із цим тунелем триває будівництво ще одного - бічного відгалуження. Його вже накрили плитою, а далі бетонують переходи між тунелями. Коли ця частина буде завершена, будівельники засиплють проміжки спеціальною сумішшю, і конструкція стане жорсткою та стійкою.

Котлован уже просунувся на десятки метрів у бік майбутньої станції. Далі буде місце, де два тунелі поступово зійдуться в один широкий, і саме тут проходитиме маршрут під проспектом Європейської Солідарності. Ця ділянка наразі готується до розширення.

Окремо облаштовують вентиляційні вузли. Один із таких майже готовий: цоколь облаштували каменем, встановили двері, сходи, захисні елементи. Біля нього з’явився прохід для мешканців - безпечний, із пандусами й плитами.

Робота триває і вдень, і вночі, коли денна зміна завершує, на майданчик виходить нічна. На місці вже працює нова техніка - не орендована, а власна, що має пришвидшити темпи й дозволити краще контролювати якість. Бетонування триває щодня або через день, і тунель росте буквально на очах.

Навіть з поверхні видно, як швидко змінюється майданчик, зазначає оглядач. Там, де ще недавно був глибокий котлован, тепер зʼявляється простір: частину вже засипали, іншу готують до подальших робіт. Що буде з цією територією після завершення - дорога чи сквер, стане зрозуміло згодом, коли затвердять проєкт благоустрою. 

Кличко назвав строки здачі метро на Виноградар: коли поїде перший потяг, і що нового на будмайданчику

Нагадаємо, раніше Інформатор розповідав про те, що будівництво метро на Виноградар переходить на новий рівень: на майданчику станції “Мостицька” почали зводити діафрагмові стіни, які укріплюватимуть котлован для підземних споруд. Йдеться про один із ключових етапів проєкту, що потребує найвищої інженерної точності та спеціального обладнання. Саме тому компанія-підрядник залучила для робіт нову високотехнологічну техніку - бурову установку Casagrande B200 та бентонітовий завод S.A.I.C.I.

Також ми писали, що до Дня Києва у травні міський голова столиці Віталій Кличко зробив гучну обіцянку стосовно строків добудови продовження "зеленої" лінії метро. Йдеться про дві станції, "Мостицька" та "Проспект Правди" у Подільському районі міста. Мер обіцяє, що обидві станції здадуть впродовж двох років.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Україна на часі Youtube
Інформатор у
телефоні 👉
Завантажити