У петиції містяни звертаються до міської влади по необхідність розібрати фундамент будівлі, яку почали зводити там ще 2020 року; відтоді перекриті підходи до метро, та й сама станція неглибокого залягання може постраждати через довгобуд
Кияни вимагають демонтувати занедбаний будмайданчик біля ст.м. Осокорки у Дарницькому районі столиці. Торговий центр там почали будувати ще у 2020 році, причому замаскували це під вивіскою "реконструкції шляхом перекладання тепломережі". Відтоді будівництво заглухло, а пішохідний маршрут до виходів №5 та 6 з метро перекритий для мешканців вулиць Чавдар, Русової та Ващенка (а ще - для частини будинків по просп. Бажана).
Петиція з вимогою демонтувати зелені паркани й ліквідувати занедбане будівництво нині вже набрала 5 тисяч голосів. Втім, аби вона потрапила на стіл до міського керівництва, їй досі не вистачає трохи більше за 900 голосів - відтак, київська громадськість долучилася до поширення відозви. Зокрема, відомий активіст, ветеран Олег Симороз звернувся до киян із закликом підтримати петицію.
"Паркан 6 років заважає проходу до метро. 5 років перекритий підземний перехід - щодня тисячі киян змушені користуватись небезпечним "тимчасовим" маршрутом". А через обмежену оглядовість збільшилась кількість ДТП, - зауважив Симороз у дописі на Facebook.
Саме будівництво почалося над ст.м. Осокорки ще у 2020-му. Мали звести торговий центр, але офіційно його "сховали" під формулюванням "реконструкція шляхом перекладання тепломережі". Правда виплила назовні, коли за зеленими парканами, які перекрили єдиний пішохідний маршрут до метро мешканцям вулиць Є. Чавдар, Г. Ващенка й С. Русової, побачили залізобетонні конструкції фундаменту.
Спалахнув скандал, а потім почалося повномасштабне вторгнення РФ в Україну - і будмайданчик закинули. Відтоді він заростає бур'яном, а для мешканців навколишніх вулиць спорудили тимчасові сходи біля шляхопроводу. Цей маршрут небезпечний і довший, він передбачає перехід двох проїзних частин розв'язки. Нині "тимчасові" сходи (їм, нагадаємо, вже п'ять років) теж перебувають майже в аварійному стані. Але це - "квіточки" порівняно з ще однією небезпекою.
"Котлован поступово приходить в аварійний стан, і несе ризики для станції метро неглибокого залягання, над якою він розташований ("Осокорки" - Ред.), і яка є безальтернативним сховищем для мешканців навколишніх будинків", - пише автор петиції, киянин Олександр Коломієць.
Відтак, громада вимагає демонтувати фундамент недобудови, засипати котлован, знести паркани - й облаштувати сквар на місці будівництва. Станом на ранок 20 серпня відозва набрала вже 5083 голоси, відтак, до завершення (3 дні) їй потрібно набрати трохи більше за 900 підписантів.
Нагадаємо, нещодавно Інформатор писав, що КП "Київський метрополітен" проводить закупівлю ревунів. Це елементи звукового попередження працівників метрополітену під час закриття металоконструкцій на станціях метро. Йдеться, у тому числі, про важкі захисні герметичні двері, що перекривають тунелі та станції, вестибюлі й вентиляційні шахти метро на випадок настання різного роду позаштатних ситуацій.
Також ми розповідали, що сильні пошкодження, що їх зазнала станція метро "Лук'янівська" у Києві у ніч на 21 липня, так і не були усунуті. Ніхто не закрив дах споруди, скляне накриття, деякі елементи якого розбило внаслідок вибуху. Через це злива, що накрила Київ вранці у понеділок, 28 липня, стала заливати просто всередину приміщення.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.