Метро на Виноградар все ближче: готується до спорудження станція Варшавська

Для реалізації цього масштабного проєкту незабаром очікується надходження нової спеціалізованої техніки

Київський метрополітен метро на Виноградар
Активні роботи тривають на місці майбутнього підземного переходу та виходу зі станції "Варшавська"

У Києві продовжується масштабне будівництво гілки метро на житловий масив Виноградар. Найбільш активні роботи тривають одразу на кількох дільницях, зокрема на 212-й та частково на 213-й. Наразі зусилля будівельників сфокусовані в основному на перенесенні комунікацій та роботам на ділянці, де буде “Варшавська”.

Як повідомляє інфраструктурний оглядач та автор Youtube-каналу Avdokushyn.info Павло Авдокушин, одна з ключових ділянок - це перекритий проспект Європейського Союзу, колишній проспект Правди. Під ним проходять майбутні двоколійні тунелі між станціями "Мостицька" та "Варшавська". Через складні ґрунти та високу водонасиченість території тут проводять джет-граутинг - глибинну цементацію ґрунту, щоб стабілізувати основу під котлованами та убезпечити їх від підтоплення.

На цьому відрізку вже облаштовано частину стін у ґрунті, триває перенесення зливової каналізації, водогонів, газових та електрокомунікацій. Старі колектори поступово замінюють новими, придатними для підвішування, щоб забезпечити безперебійне функціонування мереж під час земляних робіт.

Зокрема, на будівельному майданчику вже з'явилися масивні залізобетонні конструкції з маркуванням компанії "Автострада" - це елементи майбутнього комутаційного колектора. За словами працівників, ці деталі виготовляються на власному заводі й постачаються безпосередньо на ділянку.

На іншому боці проспекту завершується монтаж теплотраси та кабельних колекторів. Роботи масштабні: як зазначають будівельники, вся повітряна ЛЕП (високовольтна лінія електропередач) буде демонтована, а електромережі сховають під землю. Після завершення робіт територію обіцяють озеленити.

"Дехто скаржився, що на цьому місці знищили всю зелень, і тепер тут усе виглядає жахливо. Але я нагадаю, що це не просто зелена зона — це "смуга відчуження" під високовольтними лініями”, - прокоментував блогер плани майбутнього відновлення зелені.

Також ведеться підготовка до спорудження станції метро "Варшавська". Частина стін у ґрунті вже була збудована попереднім підрядником, але через щільну інженерну інфраструктуру процес вимагає додаткових перенесень мереж. Сама станція матиме платформу по обидва боки від центральних колій -  за компоновкою вона нагадуватиме "Вирлицю" чи "Дніпро".

На ділянці вже активно працює буровий комплекс "Касагранде", який виконує вертикальні занурення ковша в ґрунт під бентонітовим розчином. Також ведуться роботи з формування монолітних конструкцій станції - армування, бетонування колон, стін та перекриттів.

“Виявилось, що "Автострада" придбала для себе нову "Касагранде"  -сучаснішу і потужнішу за ту, що використовував попередній підрядник. І ще один цікавий момент: тут використовують ківш товщиною 800 мм, а не 600 мм, як на інших ділянках. Це пов’язано з глибиною стіни — де глибше, там і товстіший ківш», - пояснив блогер, зазначив, що на частини 212-ї дільниці, де має починатися станція метро "Варшавська", з’явився бентонітовий завод, який забезпечує роботу "Касагранде". 

Окрема частина проєкту - обертові тупики для технічного обслуговування поїздів. Тут вже з’явилися перші бетонні конструкції майбутнього ПТО - пунктів технічного обслуговування, вентиляційного та дренажного вузлів. За словами представників компанії "Автострада", для реалізації проєкту незабаром очікується надходження нової спеціалізованої техніки, придбаної безпосередньо для цих робіт.

Кличко назвав строки здачі метро на Виноградар: коли поїде перший потяг, і що нового на будмайданчику

Нагадаємо, раніше Інформатор розповідав про те, що будівництво метро на Виноградар переходить на новий рівень: на майданчику станції “Мостицька” почали зводити діафрагмові стіни, які укріплюватимуть котлован для підземних споруд. Йдеться про один із ключових етапів проєкту, що потребує найвищої інженерної точності та спеціального обладнання. Саме тому компанія-підрядник залучила для робіт нову високотехнологічну техніку - бурову установку Casagrande B200 та бентонітовий завод S.A.I.C.I.

Також ми писали, що до Дня Києва у травні міський голова столиці Віталій Кличко зробив гучну обіцянку стосовно строків добудови продовження "зеленої" лінії метро. Йдеться про дві станції, "Мостицька" та "Проспект Правди" у Подільському районі міста. Мер обіцяє, що обидві станції здадуть впродовж двох років.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Україна на часі Youtube
Інформатор у
телефоні 👉
Завантажити