Комісія з питань найменувань при Київраді вирішила, що нинішня, проєктна, назва станції не відповідає її фактичному розташуванню, а відтак, мешканці столиці обиратимуть нову через застосунок Київ Цифровий
Станція метро Мостицька, що нині будується на "зеленій" лінії на масиві Виноградар, розташована за кілька кілометрів від Мостицького житлового масиву й територіально з ним не пов'язана. Відтак, нинішня її назва існує лише "на папері" й буде змінена ближче до здачі станції в експлуатацію. І вже відомі варіанти, за які киянам запропонують проголосувати у "Києві Цифровому".
Про майбутнє перейменування станції метро "Мостицька" розповів член Комісії з питань найменувань при Київраді Тиміш Мартиненко-Кушлянський у Facebook. Він зауважив, що голосування у застосунку "Київ Цифровий" найімовірніше проведуть у 2026 році. За це, каже, Комісія вже проголосувала на засіданні 5 грудня 2025 року.
"Поточна назва, "Мостицька", є, по-перше, проєктною (тобто робочою, тимчасовою), а, по-друге, некоректною щодо розташування у просторі нашого міста. Обрати фінальний варіант назви кияни зможуть у застосунку "Київ Цифровий" з-поміж трьох варіантів: "Рогостинська", "Рогозів яр", "Замковище", - повідомив Мартиненко-Кушлянський у дописі.
Член Комісії Київради зауважив, що станція отримала проєктну назву не дуже коректно, бо територіально розташована за декілька кілометрів від Мостицького житлового масиву. А та локація, де вона розташована, має інші історичні назви, вони й фігуруватимуть у опитуванні. Киянам таке перейменування не коштуватиме аніскільки, адже тимчасова назва існує лише на папері - на колійній стіні її розмістять лише після введення станції в експлуатацію.

З яких варіантів обиратимуть і чому
Нагадаємо, раніше Інформатор писав, що у Києві пропонують змінити назви кількох станцій метро та одного депо на лівому березі міста. Мета цього - усунення топографічної плутанини при навігації, оскільки деякі зі станцій мають назву, що не відповідає їхньому дійсному географічному розташуванню. Так, станцію підземки "Берестейська" радять назвати ім'ям історичної місцевості "Грушки", де вона дислокована, а назву "Дарниця" поки прибрати зовсім, оскільки вона навіть не розташована у Дарницькому районі міста.
А ще, ми розповідали про хід робіт зі зведення двох станцій "зеленої" гілки метро на Виноградар. Станом на серпень 2025 року найбільш активні роботи тривають одразу на кількох дільницях, зокрема на 212-й та частково на 213-й. Зусилля будівельників були сфокусовані в основному на перенесенні комунікацій та роботам на ділянці, де буде “Варшавська”.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.