На маршрутах у Києві помітили цікаві червоні автобуси з Братислави

Читать на русском

23 одиниці рухомого складу ще влітку передав Києву мер словацької столиці, частину техніки одразу відправили "на запчастини"

Читать на русском
Поповнення рухомого складу автобусів Києва
Яскраво-червоні автобуси їздили вулицями Братислави, проте зараз замінюються на більш сучасну техніку

23 одиниці рухомого складу ще влітку передав Києву мер словацької столиці, частину техніки одразу відправили "на запчастини"

На деяких маршрутах у Києві помітили яскраво-червоні автобуси Irisbus Citelis. Їх було передано українській столиці Братиславою ще влітку цього року. Це довгі 12-метрові машини з характерним дизайном та екстер'єром, що вирізняються між іншим транспортом.

Про появу на київських вулицях нових машин з Братислави пише видання АвтоЦентр. Йдеться про Irisbus Citelis яскраво-червоного кольору з характерною "зовнішністю": спереду увагу привертають великі світлоблоки сірого кольору, ззаду - вікно, що розташовано досить високо, і навіть заходить на дах. Компанія Irisbus є французькою, а заводи-виробники знаходяться у Франції та Румунії. Саме цю модель автобусу виробляли з 2005 по 2013 роки.

Інформацію про передачу Irisbus Citelis Києву вперше було озвучено в середині липня. Тоді Віталій Кличко зустрівся зі словацьким колегою, Матеушем Валло, і домовився про безоплатну передачу Києву рухомого складу, а також залучення фахівців-консультантів зі Словаччини до відновлення інфраструктури та розвитку транспортної системи Києва.

Щоправда, пізніше стало відомо, що Братислава передала Києву лише 23 одиниці техніки. Київпастранс повідомив про прийняття їх на баланс вже 7 жовтня. Тоді ж було озвучено плани щодо залучення автобусів - їх було вирішено випускати на маршрути там, де буде складатися дефіцит рухомого складу. Частину ж одразу запланували використовувати, як донори запчастин.

Чому виникла потреба у використанні словацьких автобусів

Нагадаємо, потреба у випуску словацьких автобусів на маршрут склалася внаслідок закриття шести станцій метрополітену на "синій" гілці, що сталося 8 грудня. Перекрити нестачу метро у КМДА вирішили, запустивши наземний транспорт, зокрема, додаткові маршрути автобуса і тролейбуса. Щоб вивільнити транспорт, його зняли з інших маршрутів у Києві. У Голосіївському районі це викликало справжній транспортний "апокаліпсис".

А напередодні Віталій Кличко відкрив у Києві новий автобусний маршрут №111, що курсує через Подольсько-Воскресенський міст і є єдиним громадським, не спеціальним транспортом, що нині здатен пересуватися цим шляхопроводом.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.