Київське метро оновлює голос у вагонах: що зміниться

Нові радіоінформатори для поїздів обійдуться майже в 4 млн грн і з’являться до кінця 2026 року

Київський метрополітен раідоінформатор повідомлення тендер
Для ефективної роботи системи сповіщення у вагонах підземки закуплять 60 нових пристроїв, що відтворюють повідомлення

КП "Київський метрополітен" проводить закупівлю радіоінформаторів - тих самих, що, зокрема, попереджають, що “двері зачиняються”. Втім, це не означає, що знайомий голос у вагонах метро зміниться. Цього разу оновлюють саму техніку, яка керує звуковими повідомленнями у поїздах.

Оголошення про закупівлю апаратури для запису та відтворення аудіоматеріалу днями з'явилося на електронному майданчику публічних закупівель Prozorro. Згідно з ним, подання тендерних пропозицій триває до 3 липня. На спеціальні пристрої, що відтворюють повідомлення в салонах вагонів, підприємство планує витратити 3, 7 млн грн.

Йдеться про 60 нових приладів, які мають замінити старі моделі у поїздах метрополітену. Вони будуть встановлені у пультах керування машиністів, замість зношених систем попередніх поколінь. Постачальник матиме час до 31 серпня 2026 року, аби повністю виконати замовлення.

Ці пристрої - не просто “магнітофони” із записом. Вони витримують сильні перенапруги, підтримують високу якість звуку та дозволяють швидке перемикання між повідомленнями. Серед кнопок - знайомі фрази на кшталт “Поступайтесь місцем” або “Заходьте швидше”. Передбачено й кнопки для програмування додаткових оголошень, наприклад, у разі тривоги.

Метрополітен вимагає, аби пристрої працювали за будь-якої погоди - від морозів до спеки, і витримували не менш ніж 100 тисяч циклів перезапису. Усе це, щоб система інформування залишалася стабільною навіть в умовах перебоїв із живленням чи під час евакуацій. Серед вимог до радіоінформаторів - гарантія безперебійної роботи впродовж 10 років.

Метро готується до найгіршого: закуповують ревуни й страхують машиністів

Нагадаємо, Інформатор писав про те, що КП "Київський метрополітен" проводить закупівлю ревунів. Це елементи звукового попередження працівників метрополітену під час закриття металоконструкцій на станціях метро. Йдеться, у тому числі, про важкі захисні герметичні двері, що перекривають тунелі та станції, вестибюлі й вентиляційні шахти метро на випадок настання різного роду позаштатних ситуацій.

Також ми розповідали, що КП "Київський метрополітен" застрахує машиністів електропоїздів та водіїв від нещасних випадків. Найчастіше такі стаються через потрапляння пасажирів на колії, що прямо вказано у супровідних документах до проєкту угоди зі страховиком. Відтак, кожен день вимушеного пропуску роботи (зазвичай це від трьох діб) машиністи отримуватимуть певну суму коштів від страховика у якості компенсації.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Україна на часі Youtube