Київпастранс хотів задувати своїх водіїв алкотестерами, та не судилося

Підприємство планувало придбати масштабний медичний набір для контролю персоналу, але торги не дійшли до вибору постачальника

Київпастранс тендер водії медичний огляд
За правилами, водій не може бути допущений до керування навіть, якщо в нього виявлений підвищений або знижений артеріальний тиск - не кажучи про будь-який вид сп'яніння

Комунальне підприємство “Київпастранс” наприкінці року намагалося оновити медичне обладнання для своїх підрозділів. У тендері фігурували алкотестери, тонометри та експрес-тести, а загальна вартість закупівлі сягала майже 900 тис грн. Проте на початку грудня процедуру скасували.

Підприємство планувало використовувати ці прилади для щоденного контролю стану працівників перед виходом на зміну. Алкотестери й експрес-тести допомагають швидко перевіряти наявність алкоголю чи наркотичних речовин у крові, а тонометри - фіксують показники тиску. Такий медичний огляд є стандартною частиною роботи водіїв громадського транспорту, адже безпека пасажирів напряму залежить від їхнього фізичного та психофізичного стану.

Згідно з тендерною документацією, закупівля передбачала постачання одразу двох моделей алкотестерів - Алкофор 307 та Алкофор 205. Підприємство хотіло отримати 26 приладів першої моделі та ще 15 одиниць другої. Усе обладнання планували використовувати у філіях структури.

Разом із самими алкотестерами замовляли й витратні матеріали для них. До переліку увійшло 127 пакунків трубочок для мундштуків по 200 штук кожний. Також окремо замовляли 1430 пакунків мундштуків по 20 штук.

Окрім перевірки тверезості, підприємство проводить  і базовий контроль фізичного стану працівників. Для цього мали б закупити 37 механічних тонометрів та ще 7 автоматичних моделей. Вимірювання артеріального тиску є важливою частиною щоденного огляду, і водії, що мають високі або низькі показники, не повинні допускатися до роботи.

Додатково закупівля включала експрес-тести для оперативних оглядів співробітників. Серед них - 392 тести на виявлення наркотичних речовин та 602 тести на визначення алкоголю. Це могло б дозволити проводити швидкі перевірки стану працівників без залучення сторонніх лабораторій.

Поставку товарів планували здійснювати до кінця 2026 року. По процедурі, визначити постачальника мали б вже на початку грудня. Втім, попри масштабний перелік позицій, тендер так і не відбувся - замовник скасував закупівлю одразу після початку приймання пропозицій, а причини такого рішення у системі не деталізували.

Київ закуповує запчастини для електротранспорту, а ставку робить все ж на автобуси

Нагадаємо, днями Інформатор писав про тендер, згідно з яким КП "Київпастранс" виділяє понад 31 млн грн на запчастини до трамваїв і тролейбусів. Чотири оголошені тендери мають допомогти електротранспорту позбутися холодних салонів і старих деталей і хоча б частково підвищити комфортність поїздок.

А ще, ми розповідали, що з початком стабілізаційних і аварійних відключень у Києві все частіше зупиняється фунікулер, затримуються або скасовуються рейси трамваїв і тролейбусів. На цьому тлі місту доводиться готуватися до складного зимового періоду, аби не допустити транспортного колапсу, коли все просто встане. План у “Київпастрансу” на випадок надзвичайної ситуації є, і він базується на автобусах, які мають врятувати ситуацію.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Україна на часі Youtube
Інформатор у
телефоні 👉
Завантажити