Столичне транспортне підприємство витратить понад півмільйона гривень на друк квитанцій про сплату штрафів пасажирами, які полінувалися сплатити за проїзд: в документах будуть і голограми, і мікротекст, та й інші елементи захисту
КП "Київпастранс" замовляє квитанції про стягнення штрафів за безквитковий проїзд у міському громадському транспорті. Одразу 60 тисяч таких документів мають надрукувати впродовж року - кінцевим терміном виконання вказане 31 грудня 2026-го року. Втім, усі квитанції матимуть досить високий рівень захисту, що особливо прописано у тендерній документації.
Оголошення про проведення тендера з'явилося у електронній системі публічних торгів Prozorro у п'ятницю, 21 листопада 2025 року. Очікувана вартість виконання робіт становить 582 тис грн., відтак, друкарні, що змагатимуться за лот, ще знизять цю ціну. Кінцевим строком подання тендерних пропозицій вказано 1 грудня.
Станом на неділю, 23 листопада, жодних пропозицій ще не подали, принаймні, даних про це на сторінці тендера у Prozorro немає. Втім, змагатися зможуть лише ті друкарні, що мають змогу друкувати продукцію, яка має високий рівень захисту від підробки. Оскільки у тендерній документації вказані критерії щодо захисту - і вони детальні та досить ґрунтовні.
Так, усі квитанції мусять мати розміри 145Х75 мм, роздруковані на офсетному папері без оптичного відбілювача та мати двотоновий водяний знак та захисні волокна. Квитанції друкуються 2-3 фарбами погоджених кольорів з лицьової сторони, і ще 2 фарбами - на звороті. Також у графічному дизайні мають застосовуватись "антисканерні сітки" та елементи мікротексту. Зрештою, має бути голограма розміром 12-15 мм, нанесена методом гарячого тиснення.
Сама квитанція складатиметься з двох елементів - власне, квитанції, та її корінця, що залишатиметься в контролера після сплати штрафу. Вона нумерується у двох місцях під однаковим номером, цифри чи літери якого наносяться водоактивною фарбою, або такою фарбою, що світиться під ультрафіолетовими променями. Також на ній має бути нанесене посилання-QR-код на банківську сторінку оплати штрафу.
Нагадаємо, днями Інформатор писав про тендер, згідно з яким КП "Київпастранс" виділяє понад 31 млн грн на запчастини до трамваїв і тролейбусів. Чотири оголошені тендери мають допомогти електротранспорту позбутися холодних салонів і старих деталей і хоча б частково підвищити комфортність поїздок.
А ще, ми розповідали, що з початком стабілізаційних і аварійних відключень у Києві все частіше зупиняється фунікулер, затримуються або скасовуються рейси трамваїв і тролейбусів. На цьому тлі місту доводиться готуватися до складного зимового періоду, аби не допустити транспортного колапсу, коли все просто встане. План у “Київпастрансу” на випадок надзвичайної ситуації є, і він базується на автобусах, які мають врятувати ситуацію.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.