Київ закупить п'ять сучасних трамваїв за більше, ніж 10 мільйонів доларів

Транспорт повинен мати низьку підлогу для зручності пасажирів на колісних кріслах, а вагони на 2 чи 3 секції мають бути обладнані висувними пандусами та Wi-Fi всередині вагона

Трамваї тендер закупівлі Київпастранс
Кожен трамвай має коштувати трохи більше за 2 млн доларів, щоб вкластися у бюджет

КП "Київпастранс" оголосило тендер на закупівлю п'яти трамваїв з повноцінною низькою підлогою та Wi-Fi всередині вагона. Йдеться про вагони на 2 чи 3 секції, обладнані висувними пандусами та місцями для пасажирів на колісних кріслах. Очікувана вартість рухомого складу становить 493 млн грн, а пропрацювати транспорт має принаймні наступні 15 років.

Про закупівлю йдеться у оголошенні на електронній платформі публічних закупівель Prozorro. Аукціон має відбутися 28 жовтня 2024 року, очікувана вартість рухомого складу складає 493 млн гривень.

Згідно з тендером, Київ закупатиме двох або трисекційний пасажирські трамвайні вагони 2024 року виробництва довжиною від 25 до 28 метрів. Вони повинні мати 100% низький рівень підлоги, з висувним пандусом та місцем для пасажирів на колісних кріслах. Кількість сидячих міст має дорівнювати 60.

З додаткових опцій - відеоспостереження всередині салону, кондиціонер та Wi-Fi. Трамваї мають отримати до кінця 2025 року й послугувати місту не менше ніж 15 років.

Трамваї-перевертні у Києві та безтолковий ремонт зупинки на ДВРЗ

Нагадаємо, раніше Інформатор розповідав про те, що історія з реконструкцією трамвайної лінії по вулиці Алматинській на ДВРЗ закінчилася тим, що для маломобільних киян та матусь з дитячими візками трамвай № 33 став недоступним. Відсутність платформ в один рівень з підлогою низькопідлогового трамваю зробила зупинки труднодоступними для тих пасажирів, хто користується візками чи колісними кріслами.

Також ми писали про те, що у Києві деякі трамваї змінюють номер маршруту прямо у процесі руху. Про це пишуть кияни у фахових пабліках у соцмережах. Зазначають, що зміни помічають, коли перевіряють рух трамваями прямо у процесі - наразі це дозволяє зробити застосунок, що транслює дані з трекерів всередині рухомого складу. На метаморфози із номером маршруту 5 березня звернув увагу один з учасників групи у Facebook "Пасажири Києва", де кияни обмінюються враженнями та скаржаться на недоліки транспортної системи міста.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube