Низка маршрутів тролейбусів і трамваїв зупинилася через ДТП та технічні проблеми на лініях, поліція та техслужби підприємства намагаються владнати проблеми, щоб знову запустити транспорт
Зранку у четвер, 17 жовтня 2024 року, у Києві почав масово затримуватись рух тролейбусів і трамваїв. Так, у столиці не їздить за графіком 9 маршрутів тролейбусів у різних районах міста, також є проблеми з двома маршрутами трамваїв. Усі затримки сталися з технічних причин.
Про затримки в русі повідомляє паблік у Telegram, що відстежує зміни в русі маршрутів міського транспорту Київпастрансу. Так, зранку у четвер, 17 жовтня 2024 року паблік видав вже чотири повідомлення про затримки в русі тролейбусів і трамваїв. Зокрема, через ДТП на проспекті Червоної Калини (колишній Володимира Маяковського) затримуються тролейбуси маршрутів №30, 31, 47, 50, 50к.
"Рух тролейбусів організовано до вул. Сержа Лифаря", - зазначили у пабліку Київпастрансу.
Також через ДТП затримується рух тролейбусів №12 та №45 вулицею Максимовича у напрямку ст.м. "Васильківська" у Голосіївському районі. На місце вже викликали поліцію, повідомляє Київпастранс. А рух тролейбусів у районі організували до вул. Докії Гуменної.
Крім того, затримується рух тролейбусів за маршрутами №43 та 50 по бульвару Миколи Міхновського у напрямку ст.м. "Либідська", як зазначають у "Київпастрансі", "з технічних причин". Технічні робітники вже направлені на місце, нині рух тролейбусів організували до ст.м. "Либідська" та Дарницької площі.
Зрештою, у КП "Київпастранс" зранку 17 жовтня повідомили про проблеми із затримкою руху трамваїв за маршрутами №4 та №5 на лівому березі Києва, на ст. "Милославська" у напрямку вул. Сержа Лифаря з технічних причин. Втім, вже пізніше підприємство повідомило про відновлення руху та курсування вагонів з відхиленням від графіка.
Нагадаємо, днями Інформатор розповідав про те, що з 2020 року у кулуарах КМДА точиться дискусія про прийняття фінансової моделі, згідно з якою міський транспорт має стати безкоштовним. Така модель діє на Мальті та в Люксембурзі, а ще - у 15 польських 10 французьких містах. В ролі локомотивів ідеї виступає низка депутатів Київради, а от очільники фінансового та транспортного департаментів КМДА, а також, природньо, - топ-менеджмент Київпастрансу та метрополітену виступають проти.
Також нещодавно ми писали, що у перспективі Київ відмовлятиметься від квитків та валідаторів. Натомість сплатити за проїзд можна буде в електронному вигляді - за допомогою спеціального мобільного застосунку. Пасажир просто скануватиме QR-код у салоні автобуса чи тролейбуса, а далі, вже через застосунок, сплачуватиме за проїзд. Нині система вже працює у тестовому режимі.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.