Карта безпеки: у Києві нанесли на мапу відстань від зупинок до укриттів

На околицях столиці до багатьох безпечних місць треба бігти понад пів кілометра, що може бути критично під час повітряної тривоги

Київпастранс зупинки укриття
Найменша відстань між зупинками та укриттями здебільшого на Подолі, у Шевченківському та частині Солом'янського району

Небезпека, пов’язана з повітряною тривогою, може виникнути в дорозі, на зупинці чи пересадці - і тоді важливо знати, де можна сховатися. Проблема нестачі укриттів у Києві стоїть надзвичайно гостро, але одна справа, коли ти вдома, і зовсім інша, коли в дорозі. Тому громадські активісти створили та оприлюднили інтерактивну карту, що дозволяє оцінити ситуацію хоча б в межах свого щоденного маршруту.

Громадська організація “Пасажири Києва” проаналізувала безпекову доступність 2739 зупинок громадського транспорту у столиці. Для цього активісти звірили координати зупинок “Київпастрансу” із розташуванням понад чотирьох тисяч укриттів. Результатом стала інтерактивна карта, де кожна точка позначає відстань від зупинки до найближчого укриття: від зеленого (менше 50 м) до чорного (понад 500 м). Переглянути мапу можна за посиланням.

Виявилося, що середня відстань до укриття від зупинки в Києві складає 160 метрів, проте ситуація дуже нерівномірна. Приблизно 600 зупинок мають “чорний” статус - це означає, що в радіусі пів кілометра від них укриттів немає. Найбільше таких точок на Троєщині, Осокорках, Виноградарі, в Жулянах та на Теремках. Також значні прогалини у Святошинському та Дарницькому районах - там великі житлові масиви залишаються фактично без оперативного доступу до укриттів.

На півночі міста проблемні ділянки простягаються в районі Лісового масиву, у Биківні та вздовж межі з Київською областю. У південній частині густина “чорних” точок зростає ближче до Одеської траси, зокрема у районах Феофанії, Новосілок, Бортничів. На заході це Чайки, Петропавлівська Борщагівка, Софіївська Борщагівка, де мешкає багато киян, але транспортна інфраструктура не має достатньої безпекової підтримки.

Натомість у центрі ситуація виглядає значно краще. Зупинки на Подолі, у Шевченківському та частині Солом’янського району здебільшого “зелені” або “жовті”. Також добре покриття мають ділянки вздовж основних транспортних артерій - Хрещатика, проспекту Перемоги, Повітрофлотського проспекту та вулиці Вадима Гетьмана. У цих районах укриття зазвичай розташовані в межах 100-200 метрів.

Карта створена не лише для пасажирів, а й як інструмент впливу на міську владу. У ГО “Пасажири Києва” закликають облаштовувати захисні споруди поблизу найбільш завантажених зупинок, інакше під час повітряної тривоги кияни ризикують залишитись беззахисними просто посеред маршруту. 

КП "Київпастранс" шукає персонал: від водіїв до бухгалтерів і від інженерів до контролерів

Нагадаємо, днями Інформатор писав, що у КП "Київпастранс" знову гострий дефіцит кадрів, і новий набір співробітників охоплює майже всі столичні депо. Відкрито десятки вакансій для водіїв, слюсарів, електромонтерів, інженерів, контролерів, а також бухгалтерів, майстрів і підсобних працівників. Наразі загальна кількість фахівців, які потрібні, аби Київ рухався, становить 132 вакансії.

Також ми розповідали, що, поки у Києві - літо, спека й задуха у автобусах, пасажири у пошуках кондиціонерів надсилають до Київпастрансу скарги та отримують абсурдні відповіді. З'ясовуються цікаві подробиці щодо рівня обізнаності комунальних чиновників: вони не завжди знають характеристики транспорту, яким командують.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Україна на часі Youtube
Інформатор у
телефоні 👉
Завантажити