Надземний перехід на станції Романа Шухевича, який обвалився ще на початку 2024 року, намагалися привести до ладу двічі за останні місяці, але до справи так і не дійшло
Мешканці Троєщини обурені бездіяльністю “Київпастрансу”, який вже більше року “годує” обіцянками відремонтувати сходи на станції швидкісного трамваю. Йдеться про зупинку “Романа Шухевича”, де в січні 2024 року частково обвалилася конструкція переходу. Тоді казали, що тривають проєктні роботи для проведення капремонту, потім обіцяли, що до кінця серпня 2025-го все буде зроблено, але перехід і досі закрито, сходи з величезними дірками стоять, як і були.
У Facebook-спільноті “Троєщина” місцеві дивуються “кінцевим строком” ремонту 30 серпня, адже він і не думав починатися. Люди згадують, що майже в такому стані перехід перебуває з 2020 року, а сходовий прогін станції "Романа Шухевича", на якому обвалилась плита, закритий для доступу пасажирів з самого початку 2024-го. Жартують, що потрібно дочекатися осені та дощів, аби ремонтувати “у кращих традиціях”.
Втім, жарти жартами, але вже не перший тендер на капітальний ремонт конструкцій сходів станції вартістю 12,3 млн грн, оголошений у травні 2025-го, було скасовано. У липні спробу ще раз повторили - на ту ж суму та з тим самим технічним завданням - підсилити фундамент, замінити залізобетонні та кам’яні сходи, оновити гранітні ступені, відновити металеві елементи та парапети, замінити огорожу. І знову не склалося, торги скасували - за офіційною версією, у зв’язку з неможливістю внесення змін на даному етапі у річний план.
Як зазначається у тендерній документації, це відбувається у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель. Тож, ані до кінця серпня, ані до кінця 2025 рок, пасажирам, що користуються швидкісним трамваєм № 4 та 5, на станції “Романа Шухевича” новий перехід, на жаль, “не світить”. А у “Київпастрансі”, ймовірно, немає куди поспішати: коли сходи остаточно завалилися, у комунальному підприємстві зауважили - якщо пасажири не користуються переходом, то й аварійної ситуації немає.
Нагадаємо, нещодавно Інформатор писав, що у Києві деякі трамваї змінюють номер маршруту прямо у процесі руху. Про це пишуть кияни у фахових пабліках у соцмережах. Зазначають, що зміни помічають, коли перевіряють рух трамваями прямо у процесі - наразі це дозволяє зробити застосунок, що транслює дані з трекерів всередині рухомого складу. На метаморфози із номером маршруту 5 березня звернув увагу один з учасників групи у Facebook "Пасажири Києва", де кияни обмінюються враженнями та скаржаться на недоліки транспортної системи міста.
Також ми розповідали про ідею запустити трамвай з Києва до Бучі, про що зазначала народна депутатка Олена Шуляк ще в середині січня 2024-го. За її словами, такий проєкт передбачений програмою комплексного відновлення Київщини, а точний маршрут трамваю звучатиме так: "Київ-Буча-Гостомель-Блиставиця". Втім, фахівці, які досліджували програму розвитку саме транспортної інфраструктури області, не знайшли там проєкту, про який розповіла нардепка. А у соцмережах невдовзі почали кпинити: мовляв, значно цікавіше буде протягнути метро одразу до Броварів.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.