Кияни скаржаться на Київпастранс, що гальмує з ремонтом сходів на станції швидкісного трамвая

Надземний перехід на станції Романа Шухевича, який обвалився ще на початку 2024 року, намагалися привести до ладу двічі за останні місяці, але до справи так і не дійшло

Кивпастранс швидкісний трамвай ремонт станція Троєщина
За дивною логикою "Київпастрансу", аварійної ситуації немає, оскільки сходовий прогін станції "Романа Шухевича", на якому обвалилась плита, закритий для пасажирів

Мешканці Троєщини обурені бездіяльністю “Київпастрансу”, який вже більше року “годує” обіцянками відремонтувати сходи на станції швидкісного трамваю. Йдеться про зупинку “Романа Шухевича”, де в січні 2024 року частково обвалилася конструкція переходу. Тоді казали, що тривають проєктні роботи для проведення капремонту, потім обіцяли, що до кінця серпня 2025-го все буде зроблено, але перехід і досі закрито, сходи з величезними дірками стоять, як і були.

У Facebook-спільноті “Троєщина” місцеві дивуються “кінцевим строком” ремонту 30 серпня, адже він і не думав починатися. Люди згадують, що майже в такому стані перехід перебуває з 2020 року, а сходовий прогін станції "Романа Шухевича", на якому обвалилась плита, закритий для доступу пасажирів з самого початку 2024-го. Жартують, що потрібно дочекатися осені та дощів, аби ремонтувати “у кращих традиціях”.

Втім, жарти жартами, але вже не перший тендер на капітальний ремонт конструкцій сходів станції вартістю 12,3 млн грн, оголошений у травні 2025-го, було скасовано. У липні спробу ще раз повторили - на ту ж суму та з тим самим технічним завданням - підсилити фундамент,  замінити залізобетонні та кам’яні сходи, оновити гранітні ступені, відновити металеві елементи та парапети, замінити огорожу. І знову не склалося, торги скасували - за офіційною версією, у зв’язку з неможливістю внесення змін на даному етапі у річний план.

Як зазначається у тендерній документації, це відбувається у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель. Тож, ані до кінця серпня, ані до кінця 2025 рок, пасажирам, що користуються швидкісним трамваєм № 4 та 5, на станції “Романа Шухевича” новий перехід, на жаль, “не світить”. А у “Київпастрансі”, ймовірно, немає куди поспішати: коли сходи остаточно завалилися, у комунальному підприємстві зауважили - якщо пасажири не користуються переходом, то й аварійної ситуації немає.

Трамваї-”перевертні" та нова швидкісна лінія до Бучі

Нагадаємо, нещодавно Інформатор писав, що у Києві деякі трамваї змінюють номер маршруту прямо у процесі руху. Про це пишуть кияни у фахових пабліках у соцмережах. Зазначають, що зміни помічають, коли перевіряють рух трамваями прямо у процесі - наразі це дозволяє зробити застосунок, що транслює дані з трекерів всередині рухомого складу. На метаморфози із номером маршруту 5 березня звернув увагу один з учасників групи у Facebook "Пасажири Києва", де кияни обмінюються враженнями та скаржаться на недоліки транспортної системи міста.

Також ми розповідали про ідею запустити трамвай з Києва до Бучі, про що зазначала народна депутатка Олена Шуляк ще в середині січня 2024-го. За її словами, такий проєкт передбачений програмою комплексного відновлення Київщини, а точний маршрут трамваю звучатиме так: "Київ-Буча-Гостомель-Блиставиця". Втім, фахівці, які досліджували програму розвитку саме транспортної інфраструктури області, не знайшли там проєкту, про який розповіла нардепка. А у соцмережах невдовзі почали кпинити: мовляв, значно цікавіше буде протягнути метро одразу до Броварів.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Україна на часі Youtube
Інформатор у
телефоні 👉
Завантажити