Глюки чи збої: що робити, якщо зламалася картка киянина - роз’яснення розробників

У Головному інформаційно-обчислювальному центрі надали поради щодо вирішення найпоширеніших проблем: від перевірки активації пільг до випадків, коли потрібно перепрошити картку

картка киянина
Іменна багатофункціональна електронна пластикова картка надає переваги під час користуванням громадським транспортом

Однією з головних переваг картки киянина є безкоштовний проїзд на громадському транспорті для пільговиків та можливість дешевше їздити для тих, хто не має пільг. Тому цей зручний багатофункціональний інструмент має неабиякий попит серед киян. Проте у всього, що працює, може статися збій, тож важливо знати, куди звертатися та що робити у непередбачених ситуаціях.

У Головному інформаційно-обчислювальному центрі розповіли про алгоритм дій при найпоширеніших  позаштатних ситуаціях. Так, якщо при сплаті за проїзд в наземному транспорті на валідаторі з'являється напис “проїзд платний 8 грн”, а власник Картки - пільговик, непокоїтись не слід. Річ у тому, що повідомлення на інформаційному табло валідатора універсальне. Тобто якщо ви скористалися карткою, на табло завжди буде відображатися інформація про вартість проїзду.

Тому треба перевірити у банківському застосунку, чи дійсно знялися кошти - якщо це трапилось, треба написати в ГІОЦ ПІБ власника, номер телефону та банківський номер Картки киянина, а також дату і суму списання. Також, у випадку, якщо картку потрібно перевірити через збої у роботі, - слід надіслати в ГІОЦ банківський і транспортний (що зазвичай починається з нулів) номери картки киянина для перевірки інформації.

Якщо ж картка перестала спрацьовувати в метро, треба також надіслати номер картки в ГІОЦ для перевірки. Якщо з нею все гаразд, справа може бути в турнікетах. Якщо Картка не спрацьовує на "нових" турнікетах метро, потрібно звернутися на 1551 та вказати її транспортний номер для усунення зазначеної проблеми. Якщо Картка не спрацьовує на "старих" турнікетах метро, необхідно звернутися до ГІОЦ за адресою: вул. Космічна, 12-А. Часи роботи: з понеділка по четвер з 9:00 до 17:00, у п'ятницю з 9:00 до 16:00, обідня перерва з 12:30 до 13:15.

Якщо Картка не спрацьовує у транспорті, але у системі з нею все гаразд, - її потрібно перепрошити у КП ГІОЦ за адресою: вул. Космічна, 12-А. А якщо при користуванні Карткою в метро, на табло з’являється напис "прохід заборонено" або "порушення правила проходу", картку також потрібно перепрошити, для чого необхідно звернутися до ГІОЦ. Те ж - і у випадку, коли треба дізнатися, чи активована пільга по Картці та, чи залишилися на ній раніше сплачені поїздки. Слід написати в ГІОЦ транспортний номер картки, що починається на 0, для перевірки інформації.

Скільки коштує підтримка "Картки киянина" і чи зроблять проїзд безкоштовним для пенсіонерів Київщини

Нагадаємо, нещодавно Інформатор писав про те, що функціонування Картки киянина коштує бюджету Києва 4,2 млн грн на рік. Саме в таку суму оцінюються послуги з забезпечення роботи інформаційно-комунікаційної системи "Реєстр утримувачів багатофункціональної електронної картки" на поточний, 2024 рік. Це випливає з результатів закупівлі, у якій було перезаключено договір із КП "Головний інформаційно-обчислювальний центр".

Також нещодавно ми писали про те, що у Верховній Раді визріває важлива соціальна ініціатива. Ідея полягає в тому, щоб зробити проїзд у міському транспорті Києва безкоштовним для пенсіонерів, що мешкають у Київській області. Група депутатів вже готує законопроєкт. Ймовірно, механізм буде таким самим, як і для столичних пільговиків - шляхом емісії для нової категорії Картки киянина.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube