Довжелезний і позакласний: проєктувальники показали міст під Києвом довжиною близько 5 км

Споруда буде частиною другого радіального кільця автодороги навколо столиці, яке почали проробляти ще 2020 року, і має бути зведена біля міста Українка

Під Києвом планують збудувати міст довжиною близько 5 км
Згідно з планами, саме лише зведення мосту може тривати 4 роки, та й те - за умови наявності техніки у підрядників

Проєктувальники показали, як має виглядати один з мостів під Києвом, що будуть складати частину Великої кільцевої дороги. Це грандіозна 5-кілометрова споруда, довжина одного лише прогону якої складатиме 400 метрів. На її будівництво, за планами, мають витратити 4 роки, але це - лише за умови наявності будівельної техніки у достатній кількості. А от скільки може коштувати міст, його проєктувальники делікатно замовчують.

Про наміри уряду збудувати друге радіальне кільце автодороги навколо Києва стало відомо ще 2020 року. Вона мала б включати 6 ділянок, і з'єднати між собою сім великих трас навколо Києва (зі столиці на Ковель, Чоп, Одесу, Знам'янку, Харків, Чернігів та з Борисполя на Маріуполь). Дорога має пролягати через Дніпро у двох місцях - північніше та південніше Києва. Південний міст біля міста Українка на Київщині показали днями проєктувальники з International Design Institute виданню "Хмарочос".

Загальний вид на міст: довжина сягне приблизно 5 км
Загальний вид на міст: довжина сягне приблизно 5 км. Світлина Хмарочос

За словами головного інженера International Design Institute, Андрія Фаля, наразі його компанія проєктує південне напівкільце траси. Якраз до нього входить міст: його довжина складе близько 5 км, тому він буде позакласним (тобто, параметри не підпадають під стандартні типи мостів). Довжина одного лише прогону складатиме 400 метрів.

Конструкція мосту буде вантово-екстрадозною: дорожню частину утримуватимуть ванти, що дозволить мінімізувати кількість опор. А самі опори в такого типу конструкцій можуть бути не надто високими (як у звичайних вантових мостів) та мати вужчу основу. А от будувати споруду, за словами Андрія Фаля, мають чотири роки - і цей проміжок часу за сприятливих обставин, якщо в підрядників буде достатня кількість техніки.

Вид на один з прольотів мосту. Фото
Вид на один з прольотів мосту. Фото Хмарочос

Про вартість головний інженер-проєктувальник прямо не каже: за його словами, ціна буде "значною". Відтак, до проєкту, найімовірніше, залучатимуть інвестиції міжнародних організацій та банків.

Готують транспортну напівреформу: у Києві збудують зупинки і реконструюють трамвайну лінію на Лівобережжі

Нагадаємо, нещодавно Інформатор розповідав про те, що у Києві планують збудувати низку трамвайних зупинок, реконструювати одну з ліній на Лівобережжі, відремонтувати трамваї та оновити рухомий склад тролейбусів. Також до Києва протягом року має приїхати перша партія автобусів ISUZU - контракт про це вже підписано з виробником. Крім того, Київпастранс веде ремонти в туалетах і душових у транспортних депо, і оновлює кімнати відпочинку для водіїв на кінцевих зупинках.

Також ми писали, що мешканці Оболоні у Києві по вулиці Північній, 4-Г у четвер, 4 квітня 2024 року, звернулися до Київради з проханням зупинити будівництво храму у сквері. Поруч з будівельним майданчиком знаходиться дитячий садок та поліклініка, тому мешканці району вважають, що роботи можуть загрожувати життю та здоров’ю дітей. Також з появою храму кияни очікують наплив авто та безхатьків. В церкві пояснюють, що всі дозволи на будівництво в них є і перше, що збудують – це укриття та центр допомоги.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube
Київ