Перед Центральним вокзалом Києва змінять рух транспорту: що саме зроблять і чи пустять трамвай

Читать на русском

Нинішнє оновлення буде не радикальним: планують створити велосмуги, виокремити одну смугу для громадського транспорту та трохи посунути парковку, створивши зелену зону; а радикальний ремонт, що включає повернення трамваю, готується у середньостроковій перспективі

Читать на русском
Центральний залізничний вокзал Київ зміни руху транспорту дорога
Зміни в русі перед Центральним вокзалом у Києві можна назвати косметичними, втім, невдовзі площу планують докорінно змінити

Нинішнє оновлення буде не радикальним: планують створити велосмуги, виокремити одну смугу для громадського транспорту та трохи посунути парковку, створивши зелену зону; а радикальний ремонт, що включає повернення трамваю, готується у середньостроковій перспективі

На площі перед Центральним залізничним вокзалом невдовзі відбудуться зміни - створять велосмуги і трохи "посунуть" парковку. Новації вже затвердили столична поліція, Центр організації дорожнього руху та інші органи, що відповідальні за дорожній рух в столиці. Тим часом, зміни будуть не кардинальними - але на Вокзальній площі вже готують і більш радикальне оновлення.

Роботи з впровадження нової системи почнуться невдовзі в рамках поточного ремонту. Передовсім, реорганізують моделі дорожнього руху, зменшивши кількість наявних конфліктних точок між автівками, громадським транспортом і пішоходами. Про це повідомила громадська організація "ПроМобільність", і, за її даними, це дозволить зменшити затримки транспорту майже на 40%.

Також вздовж вул. Симона Петлюри від вул. Жилянської до самого вокзалу облаштують односторонні велосмуги, захищені делінеаторами, та смугу громадського транспорту. Деякі паркомісця, які існують там зараз, перетворять на зелені острівці - як на парковці ТЦ "Ретровіль", повідомляють у організації "ПроМобільність".

При цьому проєкт не є повноцінною реконструкцією Вокзальної площі. Зміни будуть проведені в рамках поточного ремонту, кажуть у "ПроМобільність", та будуть існувати як тимчасові, аж поки не почнеться повноцінна реконструкція - включно з відновленням на площі трамвайної лінії, що передбачено розпорядженням Віталія Кличка.

Чому у Києві не працюють світлофори під час знеструмлень і трохи правил для велосипедистів

Нагадаємо, нещодавно Інформатор подавав роз'яснення від КМДА про те, чому під час знеструмлень у Києві подекуди у цілих районах не працюють світлофори. З'ясувалося, що у Києві світлофорні об'єкти належать до найбільш незахищеної, "третьої", категорії електроприймачів. Відтак, вони можуть бути відключеними в момент, коли дві інші, більш важливі, категорії мають отримувати електроенергію безперешкодно.

Також ми роз'яснювали основні дорожні правила для руху велосипедистів у великому місті. Серед основ нашого "лікнепу" - правильні сигнали, що велосипедисти мають показувати іншим учасникам руху, правила обгону, руху вузькими доріжками та перетин дороги пішохідними переходами.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.