Чоловік через затримку потягу Дніпро-Київ запізнився на авіарейс: чи примусив суд Укрзалізницю заплатити компенсацію за квитки

В Укрзалізниці вказали, що вини працівників у затримці потягу немає

Укрзалізниця
Чоловік через затримку потягу Укрзалізниці не зміг сісти в літак на рейс PS185 сполученням Київ-Рига

Чоловік запізнився на авіарейс через затримку потягу, яким прямував. Йому довелося повторно купувати квитки за 11 564 гривень. Він вимагає від Укрзалізниці повернути кошти та виплати компенсацію. 

Як зазначається у рішенні Голосіївського районного суду Києва, чоловік 1 серпня 2018 року на сайті авіакомпанії Міжнародні авіалінії України (МАУ) придбав авіаквитки: сполученням Київ-Рига рейс № PS185 з відправленням 21.09.2018 року о 09:20 з аеропорту "Бориспіль" і прибуттям 21.09.2018 року о 10:55 в аеропорт "Рига"; сполученням Рига-Київ з відправленням 23.09.2018 року о 11:35 і прибуттям 23.09.2018 року о 13:10. Разом за них він сплатив 1 741 гривні.

Також чоловік купив квитки на потяг № 079, згідно з яким він відправлявся зі станції Дніпро-Головний 20.09.2018 року о 22:25 і прибував на станцію Київ-Пасажирський 21.09.2018 року о 06:59. Однак, потяг запізнився на майже три години і прибув до Києва близько 10 години ранку. Через запізнення на авіарейс № PS185 чоловік повторно придбав авіаквитки за 11 564 гривень. 

"20-21.09.2018 року прямування потягу № 79 сполученням Дніпро-Київ дійсно здійснювалось з затримкою на дільниці Дніпро-П'ятихатки. Вини працівників у цьому немає. Випадок затримки потяга слід вважати допущеним з інших причин. Компенсація коштів за не здійснений виліт літаком та зміну білетів правилами перевезення пасажирів, багажу, вантажобагажу та пошти залізничним транспортом України не передбачено", - розповіли в Укрзалізниці. 

Яким було рішення суду? 

Суд відмовив чоловіку в задоволенні позову. Він не надав доказів, які б підтверджували вартість повторно придбаних ним авіаквитків після запізнення потягу.

"Надана позивачем роздруківка рахунку іноземною мовою не може бути доказом. Також він не довів суму коштів, які авіакомпанія МАУ йому повернула у зв'язку з анулюванням квитка. Отже, ним не доведено розмір вимог про відшкодування матеріальної шкоди, а тому відсутні правові підстави для задоволення позову в цій частині. Також при зверненні до суду він належним чином не обґрунтував свої вимоги в частині розміру моральної шкоди, яку просить стягнути з Укрзалізниці", - наголосили у суді. 

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube
Київ