У випадку, якщо потяг прибув до Києва у комендантську годину, є два варіанти подальших дій
Комендантська година у Києві діє з 00:00 до 05:00, тому для посадки на потяг потрібно або викликати таксі, або приїхати на вокзал заздалегідь і там ночувати. Для цього можна скористатись безкоштовними місцями. Це крісла, розташовані між двома будівлями вокзалу – Центральним та Південним.
Як розповів інженер вокзалу станції "Київ-Пасажирський" Павло Блізніченко, більш комфортабельне безкоштовне місце ночівлі - зал очікування №2, розташований на другому поверсі Центрального вокзалу. Там вже працює "Фортеця незламності", де можна зарядити свої гаджети, попити чаю, або взяти окріп.
Для тих, хто готовий заплатити, є зал підвищеної комфортності №1. Він також знаходиться на другому поверсі Центрального вокзалу. Вартість години перебування складає від 250 до 400 гривень. Там є м'які дивани, інтернет, телевізор та бар. Ще більш комфортне місце – нова лаунж-зона, вхід до якої знаходиться ліворуч від входу до Центрального вокзалу. Там є душ, сповивальна кімната та навіть зал для переговорів. Вартість - від 300 гривень, для власників золотих карт MasterCard користування безкоштовне (уточнюйте умови користування в адміністраторів зони). Також на Центральному і Південному вокзалах є кімнати відпочинку. Це повноцінні готелі, де можна полежати на ліжку.
В кожному номері є душ і туалет.
Для військових і тих, хто має посвідчення УБД працює окремий безкоштовний зал. Він знаходиться праворуч від входу в Центральний вокзал, ближче до метро. Вхід з площі.
Пасажирам також слід знати про випадки, коли залізниця має повернути 100% від суми сплаченої за квиток без утримання комісійних зборів:
У разі перерви у русі потягів, незалежно від причини та відмови пасажира від продовження поїздки, станція, на якій пасажир затримався через перерву, зобов'язана повернути повну вартість проїзних документів від станції відправлення.
"У правилах також міститься норма, яка передбачає повернення платежів за проїзні документи у претензійному порядку. Це, зокрема, стосується випадків, якщо при поверненні квиток не сприймається автоматизованою системою", - розповів "РБК-Україна" експерт із залізничного транспорту Олег Васильєв.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.