Були такі вибухи, наче від бомб: блискавка залишила без електрики ціле тролейбусне депо №1

Блискавка влучила у трансформаторну підстанцію, що розташована на території депо по вул. Максимовича: наразі воно перестало виконувати свою функцію, тепер тролейбуси рухають його територією виключно спеціальною технікою

Громадський транспорт Київ Голосіївський район тролейбуси
Тролейбуси втратили здатність рухатись самостійно, їх довелося заміняти на автобуси, які зняли з підмінного маршруту 2М

У Києві блискавка влучила у трансформаторну підстанцію, що розташована на території тролейбусного депо №1 по вул. Максимовича, 32 А на Либідській. Саме депо та будинки поруч знеструмило, але це ще не найгірше з того, що накоїла негода. Власне, до моменту, поки не відновлять живлення, депо №1 перестало виконувати свою функцію - тепер тролейбуси рухають його територією виключно спеціальною технікою.

Про наслідки негоди розповіли у Facebook-пабліку "Управа КПТ", який позиціюється, як неофіційна сторінка "транспортного управління" столиці. Тут повідомили, що місцеві, хто живе поряд з депо №1, злякалися ввечері у середу, 17 липня, під час зливи, бо почули сильні вибухи.

"Зі слів людей, що живуть поблизу ТД1 - ввечері в трансформаторну підстанцію влучила блискавка: "такі вибухи були, наче бомби летять". Депо та будинки поруч - знеструмлені. Зранку тролейбуси витягувала до вулиці Докії Гуменної спецтехніка", - пишуть в "Управі КПТ".

Вже у четвер, пишуть транспортники, на тролейбусний маршрут №45 поставили автобус-замінник. Три одиниці МАЗ-215 та одну МАЗ-107 зняли з тимчасового маршруту № 2М, який працює на підвіз мешканців Голосіївського району до ст.м. Либідська.

Як у Києві тролейбуси вперше в історії відімкнули штанги, та чи дозволять водити такий транспорт з 18 років 

Нагадаємо, днями Інформатор розповідав про те, що у Києві тролейбуси вперше в історії відімкнули штанги та поїхали автономно по заздалегідь спланованому маршруту. Тим самим було вперше системно застосовано новітню функцію тролейбусів - автономний хід. Це був вимушений крок через проведення ярмарку на шляху тролейбусів маршруту №37А (просп. Червоної Калини). Та насправді, можливість їзди без підключення до контактної мережі є в більшості тролейбусів столиці.

Також ми писали про те, що в Україні почалася дискусія про можливість долучити до професії водіїв громадського транспорту людей з 18 років. Проблема актуальна для Києва та й інших міст - адже через мобілізацію та невідповідне бронювання у столиці відчувається колосальний брак водіїв автобусів та тролейбусів. Наразі ж за кермо можна сідати лише з 21 року.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube