Був трамвай швидкісний, стане - звичайним: навіщо переосмислили маршрут на з'їзді з Подільського мосту

Громадському транспорту доведеться ділити проїжджу частину зі звичайними автівками на з'їзді з мосту на вулицю Петра Вершигори, раніше ж лінія швидкісного трамваю на Лівобережжі відмежовувалася від автомобільних доріг бетонними розділюючими бар'єрами

Громадський транспорт трамвай Подільсько-Воскресенський міст Київ
На з'їзді на вул. Петра Вершигори автодорога і трамвайна колія пролягатимуть на одному рівні: корків не уникнути, і тепер в них стоятиме громадський транпорт

Під час будівництва з'їздів з Подільсько-Воскресенського мосту будівельники "переосмислили" маршрут швидкісного трамваю. Так, тепер громадському транспорту доведеться ділити проїжджу частину зі звичайними автівками на з'їзді з мосту на вулицю Петра Вершигори. Раніше лінія швидкісного трамваю на Лівобережжі відмежовувалася від автомобільних доріг бетонними розділюючими бар'єрами.

Невідповідність помітили транспортні фахівці у неофіційній спільноті, пов'язаній з КП "Київпастранс", - "Управа КПТ". Там виклали фото нового з'їзду з мосту на вул. Вершигори та зазначили, що за такої концепції швидкісний транспорт втратить усі переваги.

"Роботи з перетворення траси швидкісного трамваю в суцільний затор практично виконані", - іронізують у спільноті "Управа КПТ".

У коментарях до допису кияни скаржаться на хибну транспортну політику в місті, прихильну до водіїв автівок. Саме для зручності водіїв, на думку учасників спільноти, облаштовані нові з'їзди - натомість, логічніше було б встановити опори контактної мережі поцентру магістралі, між коліями, відмежувавши тим самим трамвай від автомобільних смуг. А самі смуги змістити в боки, розширивши дорогу за рахунок опор, що прибираються з боків проїжджої частини.

Чи реально, що замість метро Подільсько-Воскресенським мостом запустять метротрам: прогнози та версії

Нагадаємо, Інформатор розповідав про те, що замість дороговартісного метро на Троєщину, що пройде Подільсько-Воскресенським мостом, кияни у соцмережах пропонують будувати "метротрам" - швидкісний трамвай, що поєднав би дві лінії, які вже існують у столиці. Це значно дешевше, аніж повноцінна лінія метро, створення такого транспорту займе менше часу, крім того, цей вид транспорту за умови гідної реалізації може запропонувати пасажирам майже такий саме рівень комфорту, що й "повноцінне" метро. Власне, за однією з версій, що оприлюднили днями у ГО "Пасажири Києва", у проєкті з побудови мосту зазначено саме трамвайну інфраструктуру.

Також ми розповідали про версію, згідно з якою тунель, що будується для з'їзду транспорту з Подільсько-Воскресенського мосту в бік вул. Оноре де Бальзака під залізничним полотном, є не автомобільним, а призначеним для руху трамваїв. Саме так він позначений у проєкті будівництва мосту. І саме експлуатація трамвайної лінії значиться у цільовому призначенні ділянки, на якій розташовується проїзд. Відтак, мова може йти про продовження швидкісного трамвая з Троєщини до Контрактової площі - а про метро на мості-довгобуді доведеться забути, принаймні, на якийсь час.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube