Дептранс не зміг натиснути на підрядників, які будують споруду, з тим, щоб вони пришвидшили темпи роботи, у підсумку коли саме буде зданий міст, сказати можуть хіба гадалки
У Дептрансі КМДА не змогли дотриматися обіцянки, даної очільником Русланом Кандибором, про відкриття Подільсько-Воскресенського мосту у жовтні 2024 року. Нині точна дата повноцінного його відкриття ще не визначена, а питання організації руху для громадського та іншого транспорту вирішуватиметься під час завершення робіт. Втім, вже відомо, що найближчим часом роботи точно не завершаться, а відкриття мосту - відкладається.
Про чергові затримки розповіли виданню "Хмарочос" у відповіді на інформаційний запит КП "Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд". Попри те, що у серпні 2024-го директор Департаменту транспортної інфраструктури КМДА Руслан Кандибор повідомляв, що для всього транспорту Подільсько-Воскресенський міст відкриють уже наприкінці жовтня, роботи ще не завершені. І вони навряд чи завершаться найближчим часом, додали комунальники.
Зазначимо, що наприкінці 2023 року міський голова відкрив рух недобудованим мостом для одного автобуса, який, як писав Інформатор, називають "екскурсійним" за маршрут і за те, що він пролягає недобудованим мостом. Зараз проїзд дозволяється спецтранспорту, автомобілям екстрених служб і цьому-таки автобусу №111. Відтак, повноцінний рух мостом повинен розвантажити транспортне сполучення решти міста з житловим масивом Троєщина.
Рух планують відкрити, добудувавши заїзди на міст з Троєщини, де трамваї з’єднуються з електричкою. Туди курсуватимуть мінімум два транзитні автобусні маршрути. Автобуси забиратимуть пасажирів з кінцевої зупинки трамвая та електрички та доїжджатимуть через міст на Поділ.
Нагадаємо, активні роботи на будівництві заїздів на Подільсько-Воскресенський міст почалися взимку та навесні 2024 року. Ще у квітні Інформатор писав про помітний прогрес на спорудженні лівобережних підходів. Будівельники вже завершують буріння буросічних паль для спорудження тунелів метро в бік Троєщини. Також активно йшли роботи з влаштування тунелю-"проколу" під залізницею в бік трамвайного кільця.
Також ми розповідали про незвичну "жертву" нового мосту. Так, у Києві знайшлася яхта, яку "замурували" під час будівництва - власник судна витягнув його на зимівлю з води, але за час, поки Дніпро та притоки були несудноплавними, будівельники встигли звести опори та конструкції мосту - зрештою, суденце так і залишилося на березі протягом вже більше, ніж 15 років. Кому саме належить яхта, невідомо, втім, власник все одно не зможе вивести судно на Дніпро через заборону судноплавства.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.