Дату відкриття руху Подільсько-Воскресенським мостовим переходом для автотранспорту відклали, причину міські посадовці пояснюють так: необхідність зберігати постійний рух залізничного транспорту просто над тунелем, що споруджується на Троєщині
Будівництво тунелю під залізничним насипом в районі станції "Троєщина 2" у Києві продовжили до 30 жовтня. Цим тунелем має проходити транспорт до з'їзду з Подільсько-Воскресенського мостового переходу на Троєщину, до вул. Петра Вершигори в напрямку проспекту Романа Шухевича. Причина полягає в тому, що підрядник має врахувати вимогу не зупиняти рух залізничного транспорту.
Про продовження строків будівництва повідомляється на сайті КМДА з посиланням на КП "Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд". Там зазначили, що роботи тривають цілодобово за погодженням із КМВА з урахуванням умов воєнного часу і у співпраці з АТ "Укрзалізниця". Останнє є особливою умовою - підрядник має працювати таким чином, щоб рух залізничного транспорту столицею не зупинявся.
"Виконання будівельних робіт під час діючих перевезень АТ "Укрзалізниця" є проблематичним і потребує більше часу", – пояснила Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд.
Зазначимо, що строки виконання робіт таким чином посуваються. Адже ще в грудні 2023 року перший заступник голови КМДА Микола Поворозник обіцяв, що нову чергу Подільсько-Воскресенського мостового переходу зі з'їздом на Троєщину відкриють орієнтовно в середині 2024 року. Вже у квітні Кличко назвав новий термін – вересень 2024 року. А 30 серпня директор Департаменту транспортної інфраструктури КМДА Руслан Кандибор пообіцяв, що рух мостом буде відкрито для автомобілів наприкінці жовтня 2024-го. Тепер строки знову посуваються.
Нагадаємо, наприкінці квітня Інформатор писав про те, що підрядна компанія приступила до підготовки до прокладання тунелю під залізницею. Одночасно на спорудженні лівобережних підходів до Подільсько-Воскресенського мостового переходу будівельники завершили буріння буросічних паль для спорудження тунелів.
А на початку червня ми розповідали, що роботи зі спорудження тунелю, або "проколу" під залізницею, розпочалися. З боку вул. Вершигори вже заасфальтували перехрестя-переїзд через трамвайні колії. А також вже зробили частину захисних робіт на інженерних мережах під майбутньою дорогою.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.