КМДА вчетверте посунула строки здачі тунелю для з'їзду з Подільського мосту на Троєщину

Дату відкриття руху Подільсько-Воскресенським мостовим переходом для автотранспорту відклали, причину міські посадовці пояснюють так: необхідність зберігати постійний рух залізничного транспорту просто над тунелем, що споруджується на Троєщині

Подільсько-Воскресенський міст Троєщина
Підрядник веде будівельні роботи цілодобово, кажуть в КМДА, втім, зі строками все одно не справляються. Фото: Павло Авдокушин

Будівництво тунелю під залізничним насипом в районі станції "Троєщина 2" у Києві продовжили до 30 жовтня. Цим тунелем має проходити транспорт до з'їзду з Подільсько-Воскресенського мостового переходу на Троєщину, до вул. Петра Вершигори в напрямку проспекту Романа Шухевича. Причина полягає в тому, що підрядник має врахувати вимогу не зупиняти рух залізничного транспорту.

Про продовження строків будівництва повідомляється на сайті КМДА з посиланням на КП "Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд". Там зазначили, що роботи тривають цілодобово за погодженням із КМВА з урахуванням умов воєнного часу і у співпраці з АТ "Укрзалізниця". Останнє є особливою умовою - підрядник має працювати таким чином, щоб рух залізничного транспорту столицею не зупинявся.

"Виконання будівельних робіт під час діючих перевезень АТ "Укрзалізниця" є проблематичним і потребує більше часу", – пояснила Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд.

Зазначимо, що строки виконання робіт таким чином посуваються. Адже ще в грудні 2023 року перший заступник голови КМДА Микола Поворозник обіцяв, що нову чергу Подільсько-Воскресенського мостового переходу зі з'їздом на Троєщину відкриють орієнтовно в середині 2024 року. Вже у квітні Кличко назвав новий термін – вересень 2024 року. А 30 серпня директор Департаменту транспортної інфраструктури КМДА Руслан Кандибор пообіцяв, що рух мостом буде відкрито для автомобілів наприкінці жовтня 2024-го. Тепер строки знову посуваються.

Як починали прокладати тунель, або "прокол" під залізницею

Нагадаємо, наприкінці квітня Інформатор писав про те, що підрядна компанія приступила до підготовки до прокладання тунелю під залізницею. Одночасно на спорудженні лівобережних підходів до Подільсько-Воскресенського мостового переходу будівельники завершили буріння буросічних паль для спорудження тунелів.

А на початку червня ми розповідали, що роботи зі спорудження тунелю, або "проколу" під залізницею, розпочалися. З боку вул. Вершигори вже заасфальтували перехрестя-переїзд через трамвайні колії. А також вже зробили частину захисних робіт на інженерних мережах під майбутньою дорогою.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube