Закупівля скляних зупинок у Києві: брила льоду розтрощила дах такої споруди біля Мінрозвитку громад

Читать на русском

Споруду зупинки було понівечено через падіння брили льоду, що ставить руба питання про доцільність закупівлі таких самих будівель київською владою

Читать на русском
Розвиток міської інфраструктури
Сніжно-льодова маса не знищила дашок над зупинкою повністю, втім, продавила його всередину, тепер він потребує заміни

Споруду зупинки було понівечено через падіння брили льоду, що ставить руба питання про доцільність закупівлі таких самих будівель київською владою

У Києві постраждав скляний дах зупинки громадського транспорту на вул. Велика Житомирська неподалік перехрестя з вул. Володимирською. Як повідомляють пабліки, пошкодження відбулося внаслідок падіння з даху брили снігу чи льоду. Це ставить руба питання доцільності придбання міською владою зупинок зі скляними дашками.

Пошкодження тролейбусної зупинки "вулиця Володимирська" навпроти будинку Міністерства з питань розвитку громад та територій (вул. Велика Житомирська, 9) сталося днями через падіння з даху будівлі снігової брили. Важкій сніжно-льодовій масі не вдалося повністю знищити дашок над зупинкою. Втім, його було продавлено всередину, і, вочевидь, тепер він потребує заміни.

Зазначимо, що у Києві точиться дискусія про необхідність та доцільність витрати грошей на інфраструктурні об'єкти непершочергової ваги. До прикладу, у 2024 році КП "Київпастранс" має отримати 30 сучасних зупинок (тендер на них було оголошено наприкінці минулого року). Початкова ціна закупівлі становить 8,4 млн грн. Ця трата, про яку написав Інформатор, викликала жваву реакцію в Мережі. Зрештою, на неї змушені були відреагувати і у міській владі.

Сам "Київпастранс" пояснює: підприємство не планує саме встановлення скляних зупинок, а лише резервує їх виготовлення на випадок, якщо відкриються нові маршрути чи пошкодяться ті комплекси, які вже було встановлено. Щороку підприємство укладає такий договір, а наприкінці року він анулюється автоматично. Про це повідомили у Київраді з посиланням на пояснення "Київпастрансу".

"Виготовлення зупинок у такому разі відбувається за заявкою підприємства. Тобто, на сьогодні жодної зупинки не замовлено. Важливо, що після завершення терміну договір анулюється автоматично", - пояснили на підприємстві.

У яких районах Києва безпечніше, а де є ризик "прильотів"

Нагадаємо, наприкінці минулого і напочатку нинішнього, 2024 року Київ потерпає від масових і масштабних обстрілів. Останній з них трапився 2 січня, коли уламки ворожих ракет пошкодили житлові будинки, комунальне майно, супермаркет, спалили одразу два автосалони і завдали Києву непоправної шкоди у вигляді загибелі двох киян.

Щоб наочно пересвідчитись у тому, які з мікрорайонів міста найбільше потерпають від російських прильотів, а в яких їх майже немає, Інформатор уклав спеціальний рейтинг безпечності київських районів. Виявилось, що найнебезпечнішою є ситуація на "малій Солом'янці" та Чоколівці, також ризик прильотів є на Лук'янівці, Оболоні, Троєщині. А от мешканці Березняків, Кудрявцю, Кардач та Мінського масиву можуть жити більш-менш спокійно: в них за статистикою менше шансів на ворожий вогонь.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте у нашому Telegram-каналі «Інформатор Live». Підписатись на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.