За зайцями - з папірцями: Київпастранс знову замовив партію штрафних квитанцій

Комунальне підприємство закуповує ще 30 тисяч бланків для контролерів, попри наявність цифрових способів оплати й помітно меншу кількість оштрафованих пасажирів

За зайцями - з папірцями: Київпастранс знову замовив партію штрафних квитанцій
Кількість пасажирів, що не сплачують за проїзд, набато менша, ніж кількість бланків, які щорічно закуповуються

Паперові квитанції живі й здорові - принаймні для “Київпастрансу”. Щоправда, кількість останньої закупівлі помітно знижена у порівнянні з минулими роками, проте, можливо, 30 тисяч бланків вирішили “докупити” на всяк випадок. Хоча й минулорічних запасів мало б вистачити ще й на 2026 рік.

У розпал цифровізації й переходу на безготівкові способи оплати “Київпастранс” продовжує замовляти десятки тисяч паперових штрафних квитанцій. Новий тендер, що провели наприкінці липня, передбачає закупівлю ще 30 тисяч таких бланків - цього разу на суму 252 тис грн. Постачальник залишився той самий, що й раніше - ТОВ “Укрспецполіграфія”

Поставку мають завершити до кінця року, і нескладно порахувати, що паперові бланки, як і все навкруги, подорожчали. У 2024 році вартість одного штрафного папірця складала 5,4 грн, нині - вже 8,4 грн.  Комунальне підприємство має розрахуватись з постачальником впродовж 30 днів з моменту підписання накладної на товар.

Можливість безготівкової оплати штрафу, без участі контролера, бланка і ручки, була запроваджена в Києві у 2023 році. У салонах трамваїв, автобусів і тролейбусів розмістили інформаційні листівки з QR-кодами та реквізитами для сплати. Втім, це не зменшило обсяги паперових закупівель.

Минулого року ми звертали увагу на аналогічну ситуацію: тоді “Київпастранс” закупив аж 80 тисяч квитанцій, незважаючи на те, що щомісяця контролери виписують у середньому лише 2,5 тисячі штрафів. Це означає, що запасу з 2024 року мало б вистачити щонайменше на два з половиною роки. Втім, “Київпастрансу притаманна стабільність, тож, цього року закупили ще “трошки”.

За що лають Київпастранс: хибні строки ремонту фунікулера й дивні умови для пасажирів трамваїв

Нагадаємо, днями Інформатор писав про те, що на київських "транспортних" пабліках обговорюють дивну політику КП "Київпастранс", яка передбачає, що пасажирів припинили допускати у салони трамваїв на кінцевих зупинках. Дописувачі просять відкривати двері у трамваях під час відстою, щоб пасажири могли зайти у вагони.

Також ми наводили думку транспортних фахівців, які стверджують, що КП "Київпастранс" використовує фунікулер нераціонально. Мова про планові ремонти цього транспорту, які проводяться не тоді, коли попит на цей вид транспорту найменший, а, навпаки, у "пікові" літні місяці, у 2025 році - з 14 липня до 22 серпня.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Україна на часі Youtube
Інформатор у
телефоні 👉
Завантажити